Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@17:16:47 GMT

یک جوان ناشناخته جانشین قاسم حدادی فر در ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۳۰۴

سرمربی ذوب آهن مجبور است از این به بعد به ستاره جوان تیمش بیشتر اعتماد کند

شاید مصدومیت شدید قاسم حدادی فر باعث معرفی شدن یک بازیکن جوان به فوتبال ایران بشود.

به گزارش طرفداری، قاسم حدادی فر در طول سالیان طولانی حضور در ترکیب ذوب آهن همیشه رهبر خط میانی این تیم بوده است اما او به تازگی رباط صلیبی اش پاره شده تا هم فصل را از دست بدهد و هم احتمالا مجبور شود برای همیشه از دوران بازیگری خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جانشین حدادی فر در ذوب آهن کیست؟ جالب است که بدانید مجتبی حسینی در نیم فصل و زمانی که سرمربیگری ذوب آهن را قبول کرد، سینا اسدبیگی را از هوادار به خدمت گرفت، بازیکنی که در دو بازی قبلی برابر صنعت نفت و پیکان در ترکیب این تیم به میدان رفته است و اتفاقا خصوصیاتی شبیه به حدادی فر را از خود نشان داد.

سینا اسدبیگی با دو سال تجربه موفق در لیگ یک حالا باید فردا روبروی خط حمله قدرتمند استقلال قرار بگیرد و مجتبی حسینی روی درخشش او حساب ویژه ای باز کرده است.

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حدادی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه (معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مسئول روابط عمومی دانشگاه) برگزار شد و از زحمات برادر امین بشیری تقدیر شد و امیرحسین صبوری به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شدند.

کد خبر 6081314

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • اجرای تور کارگاه‌گردی صنایع‌دستی شهرستان کوار با گردشگران کشور لیتوانی