Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، بازیگر ۷۴ ساله آمریکایی برای بازی در «مرثیه هیلبیلی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن مکمل در نود و سومین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار شده بود اما رقابت را به یون یو-جونگ بازیگر کره‌ای «میناری» باخت و باز هم دستش به مجسمه طلایی نرسید. همین ناکامی باعث شد برخی رسانه‌ها و افراد دست خالی ماندن او را برجسته کنند و حالا خیلی‌ها کلوز را «یک بازنده» می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلن کلوز با ۸ ناکامی کنار لورنس عربستان ایستاد

کلوز با اشاره به اینکه هرگز خودش را بازنده ندانسته می‌گوید: «چه کسی از بین آن پنج نامزد بازنده است؟ شما پنج نفرید که نامزد دریافت جایزه شده‌اید به خاطر کاری که انجام داده‌اید و چه افتخاری بالاتر از این. راستش می‌دانم که رسانه‌ها و مطبوعات دوست دارند برنده و بازنده داشته باشند. بعد نوبت به این می‌رسد که چه کسی بدترین لباس را پوشیده است؟ یا چه کسی بدترین سخنرانی را داشت؟ بی‌خیال شوید. بودن در رقابت اسکار اصلا به این چیزها ربط ندارد.»

این بازیگر تحسین‌شده تا امروز چهار بار در بخش بهترین بازیگر زن و چهار بار هم در بخش بهترین بازیگر زن مکمل نامزد دریافت جایزه اسکار بوده و در دست نیافتن به مجسمه طلایی بین بازیگران رکورددار است. او که پس از پشت سر گذاشتن یک سال کرونازده در یک مراسم سینمایی شرکت کرده بود، می‌گوید: «حتی با اینکه فاصله‌ها زیاد بود، از دیدن و همصحبت شدن با یک بازیگر کره‌ای و یک بازیگر بلغارستانی که نامزد دریافت جایزه بودند بسیار خوشحال شدم.»

گلن کلوز در نمایی از فیلم سینمایی «مرثیه هیلبیلی» که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد

کلوز هر چند برنده اسکار نشده اما در سیاهه افتخارهایش انبوه جوایز معتبر به چشم می‌خورد؛ از سه امی، سه گلدن گلوب و سه تونی و سه بار نامزد شدن در جوایز گرمی. از مهم‌ترین فیلم‌های کارنامه او می‌توان به «جهان به گفته گارپ»، «جذابیت مرگبار»، «روابط خطرناک»، «اندوه شدید»، «آلبرت نابز» و «همسر» اشاره کرد.

کد خبر 599697 برچسب‌ها سینمای جهان جایزه اسکار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جایزه اسکار نامزد دریافت جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد

بازدید 12 شوخی نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد در برنامه «اسکار» مهران مدیری مورد توجه قرار گرفته است. اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد.

دیگر خبرها

  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • ببینید | اسکار به تمارض