Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده در استان مازندران برگزارمی‌شود.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت فدراسیون دوچرخه‌سواری، سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی جاده آقایان از ۲۰ اردیبهشت تا ۳ خرداد لغایت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا در استان مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد گنج‌خانلو، سعید صفرزاده، میرصمد پورسیدی، امیرحسین جمشیدیان، علی اصغر موسی‌زاده و بهنام آرین نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

در مرحله قبلی اردو ۱۲ رکابزن دعوت شده بودند که این تعداد برای مرحله سوم اردو به ۶ نفر کاهش یافته است. قرار است از بین این نفرات، رکابزن ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو انتخاب و معرفی شود.

بیشتر بخوانید: رجبلو: اعلام نکردن نام رکابزن المپیکی کار درست و منطقی است/ اعزام‌ها هر چقدر خوب هم باشند، اما باز هم ریسک بالایی دارند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری دوچرخه سواری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی

دور جدید اردوی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان از امروز در همان منطقه‌ای استارت می‎خورد که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را برپا کرده بودند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان غلامرضا محمدی که در روزهای پایانی سال گذشته در سه تورنمنت بزرگسالان یاشاردوغو، ارمنستان و روسیه محک خورده بودند، دور جدید تمرینات خود را از امروز (8 فروردین) این بار در شهرستان نور استان مازندران برپا خواهند کرد.

اردوی جوانان آزادکار در همان ویلا و سالن تمرینی برپا شده است که پیش از این شاگردان حسن رنگرز اردوی نوروزی خود را آنجا سپری کرده بودند.

برای شرکت در این اردو سرمربی تیم ملی فقط نام 16 آزادکار جوان را به فدراسیون داد و باتوجه به برگزاری اردو در مازندران، 10 کشتی‌گیر از این استان را به‌عنوان حریف تمرینی برگزید تا در کنار ملی‌پوشان جوان تمرینات‌شان را دنبال کنند.

در کنار غلامرضا محمدی نیز دو مربی مازندرانی، سیداحمد محمدی و علی بحری در این اردو که تا هفدهم فروردین ادامه دارد، حضور خواهند داشت.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار