Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@17:43:49 GMT

«عروسکِ» الهه اسماعیلی، جایزه هات داکس را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۳۷۱

«عروسکِ» الهه اسماعیلی، جایزه هات داکس را گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و هفتمین دوره جشنواره  مستند «هات داکس» کانادا، فهرست برندگان خود را منتشر کرد و مستند «عروسک»، ساخته الهه اسماعیلی، با دریافت جایزه بهترین مستند کوتاه بین‌المللی، واجد شرایط رقابت در اسکار ۲۰۲۲ شد. 

جشنواره بین‌المللی فیلم مستند هات داکس از جمله رویدادهای سینمایی مورد تایید آکادمی اسکار است و برندگان اصلی آن فرصت رقابت در جوایز اسکار را پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مستند «نان مقدس» به کارگردانی زنده‌یاد رحیم ذبیحی و به تهیه‌کنندگی تورج اصلانی، مستند «الناز عزیز» ساخته مانیا اکبری به نمایندگی از سینمای کانادا و مستند «همسایگی ماه» ساخته مهرداد فرهمند و محصول مشترک ایران، کانادا و سوریه نیز در بخش «ویترین جهان» جشنواره فیلم هات داکس حضور داشتند. 

جشنواره فیلم «هات داکس» که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین جشنواره فیلم مستند در آمریکای شمالی به‌شمار می‌رود، امسال بیست و هفتمین دوره خود را به دبیری کریستوفر مک‌دونالد، بازیگر آمریکایی با نمایش ۲۱۹ مستند از ۶۶ کشور جهان از ۲۹ آوریل تا ۹ می ۲۰۲۱ (۹ تا ۱۹ اردیبهشت) به صورت آنلاین در شهر تورنتو کانادا برگزار می‌کند. 

۵۷۵۷

کد خبر 1512716

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای مستند فیلم مستند جشنواره های سینمایی هات داکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، متن رأی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس مبنی بر ارتکاب رفتار توهین‌آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷ آذرماه بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین‌آمیز محسوب گردیده در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و نیز پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ است.

دیگر خبرها

  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • اسماعیلی‌فر دیدار با سپاهان را از دست داد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد