Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@03:38:36 GMT

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۳۹۳

افزایش سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی

گزارش آمار سالانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان از رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، طبق آخرین گزارش آماری ارایه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۹۹ و در شرایط مواجهه با بحران کرونا، توانست مشترکین خود را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۹) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۸ را ارایه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه روبرو شده به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان ۰/۰۴۵ درصد رشد داشته است.
این رویه در پاییز و زمستان ۹۹ نیز ادامه یافته و رایتل در این بازه زمانی ۰/۱۸۴ درصد رشد را در بازار اپراتورهای تلفن همراه، از آن خود کرد.

این روند رو به رشد در افزایش سهم بازار رایتل که از زمستان سال قبل آغاز شده است بر اساس آمار در بهار سال جاری نیز ادامه داشته و منجر به افزایش تعداد مشترکین و ارتقا جایگاه این اپراتور در صنعت مخابرات و ارتباطات کشور گردیده است.

ارایه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را می‌توان از جمله عوامل جهش سهم بازار رایتل نسبت به رقبا برشمرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003HjV

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان

وزارت خارجه طالبان اعلام کرد سومین نشست سازوکار ارتباطی میان چین و افغانستان برای کمک‌های بشر دوستانه و بازسازی افغانستان در پکن برگزار شد.

هیأت سیاسی افغانستان در این نشست پیشنهادهای خود را برای افزایش تأثیرگذاری کمک‌های چین به افغانستان درميان گذاشت.

در این نشست در مورد افزایش تجارت بین دو کشور، استخراج معادن افغانستان، ظرفیت‌سازی منابع انسانی، کمک به مهاجرین، گشایش«کریدور واخان» و زمینه سازی برای توسعه صادرات افغانستان به چین بحث و تبادل نظر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • برخورد با افزایش خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند