Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با روند کاهشی قیمت طلا و سکه، سطح قیمت‌ها به یک سال گذشته رسیده است. محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: طی سه هفته گذشته با تعطیلی واحد‌های صنفی میزان دادوستد طلا وسکه کاهش داشت و از سوی دیگر با آغاز نزولی نرخ دلار، قیمت طلا و سکه نیز روند کاهشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهرتصریح کرد: با کاهش ۲۱۰۰ تومانی قیمت دلار در هفته گذشته، بازار طلا و سکه تحت تاثیر آن با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی  مواجه شد.   بیشتر بخوانید: ادامه ریزش قیمت دلار   وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به تحولات سیاسی در کشور روند کاهش قیمت طلا و سکه ادامه یابد.
کشتی آرای بیان کرد: با افزایش قیمت اُنس جهانی در روز پنج شنبه، قیمت طلا با افزایش قیمت همراه شد، اما در مجموع قیمت طلا وسکه روند کاهشی داشته است.
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: حباب قیمت طلا و سکه در حال تخلیه شدن است و تنها در سکه‌های ربع، نیم و تمام به میزان کمی حباب را شاهد هستیم.
وی افزود: انس ۱۷۹۴ دلار، سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، هر مثقال طلا سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار ۹۱۴ هزار تومان معامله می‌شود.
کشتی آرای در پایان گفت: با روند کاهشی قیمت طلا و سکه، سطح قیمت‌ها به یک سال گذشته رسیده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی قیمت طلا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت طلا قیمت طلا و سکه هزار تومان روند کاهشی روند کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه

افزایش قیمت نفت پس از پاسخ اسرائیل به حمله چند جانبه ایران پایدار نبود و روز دوشنبه با کاهش بیش از یک درصدی مواجه شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در یک هفته اخیر با کاهش منازعات منطقه‌ای قیمت نفت هم روند کاهشی به خود گرفته است.

از دوشنبه هفته گذشته قیمت‌ نفت در اغلب بازارها کاهشی شده است.


بنابراین گزارش، ظهر امروز بهای نفت برنت انگلیس با 1.63 درصد کاهش به 85.87 دلار در هر بشکه رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با 1.41 درصد کاهش، با قیمت 81.92 دلار معامله شد.

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟