Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:04:42 GMT

خدمات هلال احمر برای جامعه اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۴۲۹

خدمات هلال احمر برای جامعه اطلاع رسانی شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: خدمات ارائه شده توسط هلال احمر در طول سال اطلاع رسانی شود تا مایه دلگرمی و سپاسگزاری مردم و مشوقی برای همکاری و همراهی بیشتر آن ها باشد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله مصطفی محامی ۱۸ اردیبهشت ماه در دیدار مدیرعامل و جمعی از معاونین جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک سالروز تاسیس جمعیت هلال احمر گفت: در اختیار داشتن آمار و گزارش دقیق از آخرین وضعیت جمعیت هلال احمر استان و مقایسه آن به نسبت میانگین کشوری می تواند مبنای پیگیری ها در مرکز کشور و تبدیل به نقشه راهی برای رفع کاستی ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: نیاز است تا جمعیت هلال احمر در کنار استفاده از ظرفیت های مردمی از ظرفیت خیران نیز در جهت توسعه اقدامات و خدمات مد نظر استفاده کند و این مهم نیازمند تهیه سند مکتوب و آمایشی از وضعیت فعالیت هلال احمر در استان است.

آیت‌الله محامی بیان داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا در طول سال خدمات ارائه شده توسط مجموعه هلال احمر اطلاع رسانی شود تا مایه دلگرمی و سپاس گزاری مردم و مشوقی برای همکاری و همراهی بیشتر آن ها با مجموعه هلال احمر باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته این مجموعه پرداخت و گفت: اعضای جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان ۱۸ هزار نفر و تعداد داوطلبین بیش از ۱۶ هزار نفر مشتمل بر ۳۰۰ تیم عملیاتی و ۲۸ پایگاه در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان هلال احمر سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.   به گزارش ایسنا، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص تصادف در محور قزوین به تاکستان اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۰۵ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ محور تاکستان به قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.   بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.   صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • برخورداری از خدمات صندوق عشایری و روستایی با تولد فرزند سوم
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی