Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:44:22 GMT

جدول گلزنان روسیه بدون تغییر ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۴۴۰

جدول گلزنان روسیه بدون تغییر ماند

سردار آزمون موفق نشد در دیدار امروز زنیت گلزنی کند و تعداد گل های او در عدد 19 باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم و ما قبل پایانی رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت سن پترزبورگ قهرمان زودهنگام این فصل از رقابت ها، در استادیوم نفتیانیک به مصاف اوفا رده چهاردهمی رفت.


با توجه به رتبه های دو تیم، انتظار می رفت که زنیت بازی ساده تری در پیش داشته باشد اما یاران سردار آزمون در امر گلزنی ناکام بودند و این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه نخست، زنیت صاحب یک ضربه پنالتی شد که الکساندر بلنوف گلر اوفا موفق شده ضربه پنالتی سردار آزمون را مهار کند تا مهاجم ایرانی زنیت در راه رسیدن به گل شماره بیست خود ناکام بماند.


در این دیدار، سرگئی سماک مربی زنیت به تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین خود بازی داد و خبری هم از حضور آرتم زیوبا در زمین مسابقه نبود تا آقای گلی سردار آزمون به خطر نیفتد و با توجه به یک هفته باقی مانده تا پایان فصل و اختلاف 3 گله آزمون و هم تیمی اش، آقای گلی مهاجم ایرانی زنیت تا حدود زیادی قطعی شده باشد.

سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از دیلی اسپورت؛ اویان اندیکا مدافع ساحل عاجی باشگاه رم ایتالیا روز گذشته در جریان دیدار این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا دچار عارضه قلبی شد و در دقیقه ۷۶ به زمین افتاد.   پس از این اتفاق تیم پزشکی در زمین مسابقه حاضر شد و به سرعت وی را به بیمارستان منتقل کردند و در نهایت این بازی که با حساب ۱ بر ۱ در جریان بود متوقف شد و دو تیم در این مورد با هم توافق کردند. پس از این اتفاق پلگرینی و د روسی با این بازیکن تماس گرفتند تا از شرایط جسمانی وی مطلع شدند.   ایوان اندیکا هم اکنون در بیمارستان بستری است، اما پزشکان گفته اند خطر جانی رفع شده است و این بازی باید آزمایشات دیگری را پشت سر بگذارد. این بازیکن پیش از این در اینتراخت فرانکفورت عضویت داشت و پس از آن به تیم آاس رم پیوست.

 

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • سردار در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • پایان مصدومیت سردار آزمون
  • عکس| واکنش سردار آزمون به حمله قلبی ایوان اندیکا
  • آخرین وضعیت قلب «اندیکا» همبازی سردار آزمون
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • ضرر بزرگ سردار آزمون با قهرمانی لورکوزن
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • لژیونر والیبالی که می‌خواهد همبازی سردار آزمون شود