Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از کشور هند با حاشیه‌های مربوط به جدایی چند بازیکن اصلی خود روبرو شد تا ابراهیم شکوری در نشست خبری هفته گذشته راجع به این موضوع صحبت کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به درخواست آنها برای تمدید قرارداد بازیکنان اصلی خود خبر از پیشنهادات ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومانی کشورهای عربی نسبت به جذب این بازیکنان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مدیره سرخپوشان نیز مجوز مذاکره با بازیکنان فعلی برای تمدید قرارداد را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داد تا سمیعی پای میز مذاکره با آنها بنشیند. همین موضوع باعث شروع مذاکرات احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری شد تا آنها شرایط خود را برای ماندن بیان کنند.

وحید امیری که قبل از این هم ماندن در پرسپولیس را به جعفر سمیعی اعلام کرده بود به زودی پای قرارداد جدید خود را امضا می‌کند. احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز که پیشنهاد قابل توجهی از لیگ ستارگان قطر دارد پس از کش و قوس‌های فراوان موافقت اولیه اش را با تمدید آن به شرط افزایش قابل توجه رقم قراردادش را پذیرفته است. هافبک ملی پوش پرسپولیس در صورت ماندن در پرسپولیس سقف مالی قراردادها پرسپولیس را خواهد شکافت و با مبلغی قابل توجه که بیشترین رقم در تاریخ باشگاه خواهد بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می‌ماند.

ادامه مذاکرات نورالهی با پرسپولیس برای امضای آن به پس از دیدار دربی پایتخت موکول شد تا ذهن او و سایر هم تیمی‌هایش معطوف این بازی‌ها باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی پرسپولیس خبر ویژه نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر تایید کرد که به زودی درباره تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی مذاکره خواهند کرد و دو خرید را به صورت غیررسمی تایید کرد.

مدیر نراتزوری در جریان رویدادی که روز چهارشنبه توسط روزنامه ایل فوگلیو در میلان برگزار شد، با خبرنگاران صحبت کرد. اینتر به تازگی برای بیستمین بار قهرمان سری A شده، بنابراین خبرنگاران از ماروتا خواستند تا برنامه‌های بعدی و انتظارات هواداران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را تشریح کند.

ماروتا گفت:"ما نقش مهم مربی و تیم را درک می‌کنیم. آن‌ها توسط یک باشگاه قوی حمایت شده‌اند. وقتی باشگاه مستحکم نیست نمی‌توانید در زمین پیروز شوید. مفتخریم که عضوی از این تیم برنده هستیم."

تمدید با اینزاگی؟

ما می‌خواهیم این روند را با هم ادامه دهیم،  به دنبال تحولات گسترده نیستیم. قرارداد اینزاگی را طبق دستور استیون ژانگ تمدید خواهیم کرد. ما هیچ انقلابی نخواهیم کرد، به هدف پایداری نگاه خواهیم کرد تا سعی کنیم به اهداف بیشتری برسیم. مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که می‌توانیم مانند چند سال گذشته قهرمان داستان باقی بمانیم.

بازیکنی از تیم درخواست جدایی داشته؟

در فوتبال، بازیکن غیرقابل فروش وجود ندارد. باشگاه‌ها دیگر کنترلی روی این مسائل ندارند. همه چیز به بازیکنان بستگی دارد. با این حال، می‌توانم بگویم که همه بازیکنان تیم ابراز تمایل کرده‌اند تا با ما ادامه دهند. فراموش نکنید، ما اینتر هستیم، یکی از بهترین تیم‌های اروپا. کدام باشگاه می‌تواند بهتر از ما باشد؟

تمدید قرارداد با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا؟

ما عجله‌ای نداریم. ما تمامی بازیکنان را با آئوسیلیو و باکین تجزیه و تحلیل خواهیم کرد چون می‌خواهیم یک تیم محکم با احساس تعلق قوی ایجاد کنیم. به طور غیر رسمی، ما قبلاً دو خرید [مهدی طارمی و پیتور زیلینسکی] را داشته‌ایم، بنابراین برای بهبود تیمی که در حال حاضر واقعا قوی است، کار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق