Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:13:11 GMT

تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۶ بازیکن جدید به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۴۷۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۶ بازیکن جدید به توافق رسید

پیمان رضایی روز شنبه درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتاق فکر باشگاه متشکل از پیشکسوتان والیبال ارومیه نظیر یدالله کارگرپیشه، محمود محب، عزیز پرتوی، نوبخت سیدعباسی، افشین خدایاری، حامد رضایی و جواد محمدی‌نژادی، گزینه‌های بومی و غیربومی برای کادر فنی انتخاب کردند که مذاکرات با آنها آغاز شد و در نهایت با "محمدرضا تندروان" سرمربی فصل گذشته فولاد سیرجان ایرانیان به توافق قطعی دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: تلاش داریم بازیکنان سال گذشته تیم همچنان در فصل جاری نیز حضور داشته باشند که مذاکرات با آنها ادامه دارد و تا به امروز "احد رضایی" و "قاسم کارخانه" قرارداد خود را تمدید کرده اند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ادامه داد: تا امروز حضور "علی‌اصغر مجرد" بازیکن پست سرعتی‌زن فصل گذشته سپاهان اصفهان، "آرمان صالحی" لیبروی فصل  قبل شهرداری گنبد، "عبدالرضا علیزاده" لیبرو بومی و فصل گذشته هراز آمل، "رحمان داوودی" بازیکن پست قدرتی و "علیرضا بهبودی" پاسور و "صابر کاظمی" بازیکنان فصل قبل فولاد سیرجان در تیم شهرداری قطعی شده است.

رضایی در مورد دستیاران تندروان نیز گفت : براساس توافق صورت گرفته قرار است یک یا ۲ دستیار مد نظر او به همراه چند دستیار بومی ترکیب کادرفنی را تشکیل دهند.

شهرداری ارومیه فصل گذشته در فینال لیگ برتر والیبال با شکست برابر فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

شهرداری به‌همراه آذرباتری دو نماینده ارومیه در فصل جدید لیگ برتر والیبال خواهدبود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه اخبار کنکور شهرداری ارومیه فصل گذشته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

شاگردان ویسی در حالی در خانه شکست خوردند که بازیکن مازاد فولادی‌ها که در نیم فصل به مس پیوسته عامل پیروزی نماینده رفسنجان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت 18:10 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان قرار گرفت که شاگردان نویدکیا با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. تک گل مس را سعید واسعی در دقیقه 56 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده امیر ایار بود که به جلال الدین علی محمدی بازیکن مس رفسنجان و احسان پهلوان از فولاد کارت زرد نشان داد.

سعید واسعی در نیم فصل در لیست مازاد فولاد قرار گرفت و امروز باعث شکست نماینده خوزستان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال