Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:03:51 GMT

وزیر راه کلنگ ساخت ۵۵۲۴ واحد مسکن ملی را در یزد به زمین زد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۵۱۶

وزیر راه کلنگ ساخت ۵۵۲۴ واحد مسکن ملی را در یزد به زمین زد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، از تعداد کل واحدهای مسکونی که فرآیند ساخت آنها از امروز با حضورمحمد اسلامیوزیر راه و شهرسازی در استان یزد آغاز شده، سه هزار و ۱۲۰ واحد در یزد ، ۲۲۳ واحد در شهرستان میبد، ۲۵۶ واحد در اردکان، ۱۰۹ واحد در زارچ و ۵۷ واحد در اشکذر ساخته می شود.

متقاضیان ثبت‌نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و به عبارتی فرم ‹‹ج›› آنها در استعلام از سامانه مربوطه باید سبز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعا ۲۴ هزار و ۱۴۰ نفر در استان یزد برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که در نهایت هشت هزار و ۹۸۳ نفر تایید نهایی شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۸۷ نفر وجه خود را تاکنون واریز کرده اند.

انتهای پیام/ر

 

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی یزد مسکن زمین طرح اقدام ملی مسکن استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز دوشنبه در آئین واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: امروز تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور واگذار شد که سهم استان خوزستان نیز ۱۶۰۲ واحد بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی ساخته و تحویل نیازمندان شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان احداث و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است، خبر داد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای سال جاری در استان هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 6079200

دیگر خبرها

  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان در دستور کار قرار دارد
  • هشدار به متقاضیان نهضت ملی مسکن خراسان رضوی، اگر نسازید زمین را پس می‌گیریم
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین ساخته می‌شود
  • صدور ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس
  • ۷۱ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن فارس صادر شده است