Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:34:58 GMT

توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان نهاوند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۵۲۸

توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مختاری اظهار کرد: در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان در فاز اول، به همت گروه‌های جهادی سپاه ناحیه نهاوند بیش از ۲ هزار و ۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی توزیع شد.

وی افزود: از نیمه شعبان تاکنون تعداد پنج هزار پرس غذای گرم و در طرح «سه شنبه‌های مهدوی» هر هفته توسط گروه‌های جهادی بیش از ۴۰۰ پرس غذای گرم در مناطق حاشیه نشین شهر نهاوند و بین آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیازمندان در این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: در ماه مبارک رمضان خانواده‌هایی که به واسطه کرونا کار خود را از دست داده بودند یا اجاره‌بهاء خانه آن‌ها عقب افتاده بود، توسط گروه‌های جهادی شناسایی و مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال در این زمینه کمک شد.

وی گفت: به همت و مدد گروه‌های جهادی از نیمه شعبان تاکنون ۳۵ رأس گوسفند و ۳ رأس گاو ذبح شد و تعداد ۷ هزار قرص نان ،۲۰ هزار ماسک، ۴۰ دست لباس و کفش و یک هزار بسته پک میوه در حاشیه شهرستان نهاوند توزیع شد که مجموع ارزش ریالی این بسته‌ها ۸ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال است.

مختاری با اشاره به اجرای فاز دوم کمک‌های مومنانه در شهرستان نهاوند، گفت: با توکل بر خدا فاز دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه نهاوند آماده و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا این خدمات و کمک‌های مؤمنانه همچنان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 5207247

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان ویروس کرونا سپاه نهاوند ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه بوشهر عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ واکسن کرونا شب احیا فلسطین گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # اتلتیکو مادرید سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • خلاصه بازی دورتموند ۴ - ۲ اتلتیکومادرید + ویدئو؛ دیوار زرد در نیمه نهایی
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی