Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@08:23:08 GMT

گیشه تعطیل سینماها در روز بازگشایی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۵۶۴

گیشه تعطیل سینماها در روز بازگشایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طبق مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل گروه دو از جمله سینماها مجوز فعالیت گرفتند، اما باز و بسته شدن‌های پیاپی سالن‌ها، نبود مخاطب و فیلم جذاب چندان رغبتی را برای سینماداران باقی نگذاشته تا از همین امروز سینماها را باز کنند. برهمین اساس (تا لحظه انتشار این گزارش) در سایت‌های فروش بلیت جای بسیاری از سینماهای تهران خالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینماها از امروز باز هستند | فهرست فیلم هایی که اکران می شود

در این باره علی سرتیپی که مدیر چند مجموعه سینمایی در تهران است، با بیان اینکه هیچ کدام از سینماهای خود را از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه باز نمی‌کند، گفت: فعلا یکی دو روز منتظر می‌مانیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود چون اینکه مدام سینماها را باز می‌کنیم و می‌بندیم یک نوع بلاتکلیفی برای ما و نیز کارکنان سینماها به وجود آورده است. باید جلسه شورای صنفی نمایش برگزار شود و با وزارت ارشاد تبادل نظری صورت گیرد تا ببینیم قرار است کارها چطور ادامه پیدا کند و چه حمایتی صورت می‌گیرد.

وی افزود:‌ بازگشایی سینما یک مسئله است و اینکه مردم از باز بودن سینماها اطلاع داشته باشند یک مسئله دیگر است. باید برای بازگشایی تبلیغات صورت گیرد، با شهرداری  و صدا و سیما رایزنی شود تا مردم بدانند که با رعایت پروتکل‌ها سینماها دایر هستند. اگر قرار باشد دو درصد ظرفیت مجاز سینما هم پر نشود بازگشایی فایده‌ای ندارد، چرا که این کار دست‌کم باید هزینه‌های لحظه‌ای سینما را پوشش دهد. در شرایط اقتصادی فعلی هر بار که لامپی برای نمایش فیلم در سینما روشن می‌شود هزینه بسیار بالایی را تحمیل می‌کند و نمی توان در این وضعیت برای پنج نفر تماشاگر یک سالن سینما را باز نگه داشت.

در حال حاضر فیلم‌های «خورشید» مجید مجیدی، «هفته‌ای یک بار آدم باش» شهرام شاه‌حسینی، «خون شد» مسعود کیمیایی، «تک خال» مجید مافی و «لاله» اسدالله نیک‌نژاد از اکران نوروز برای نمایش در سینماها آماده هستند.

کد خبر 599710 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • بازگشایی محور هراز
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • باز هم سال سینمای کمدی؟