Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و ذوب آهن فردا به مصاف هم می روند

استقلال و ذوب آهن در چارچوب هفته  بیست و یکم لیگ مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و یکم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

استقلال - ذوب آهن

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 ساعت 22:15

تهران - ورزشگاه آزادی

وضعیت دو تیم

استقلال در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که این تیم به تازگی از رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته و حالا باید برای جبران فاصله با صدر جدول تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی های تهران با کسب 34 امتیاز از 19 بازی در رتبه سوم قرار دارند و با یک بازی کمتر 7 امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارند. این بازی در فضای پیش دربی برگزار می شود و به همین دلیل استقلالی ها فشار زیادی را تحمل می کنند. وریا غفوری، داریوش شجاعیان، محمد نادری و فرشید اسماعیلی بازیکنانی هستند که این بازی را از دست داده اند و حسین مرادمند نیز اگر در این دیدار یک کارت زرد دریافت کند دربی را از دست می دهد.

فرهاد مجیدی در این دیدار مل بازی های قبل فراز کمالوند را در کادر فنی خود در اختیار ندارد و حالا خیلی ها منتظرند استقلال بدون فراز را ببینند..

تیم استقلال

ذوب آهنی ها هم با هدایت مجتبی حسینی به دنبال فرار از منطقه خطر و سقوط هستند. ذوبی ها از 20 بازی تنها 18 امتیاز را کسب کرده اند. قاسم حدادی فر نیز قبل از این دیدار رباط صلیبی پاره کرد تا به نوعی فوتبالش به پایان برسد.

بازی رفت این دو تیم در اصفهان با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

وضعیت دو تیم در جدول

نتیجه دیدار های اخیر

صحنه های خاطره انگیز استقلال در بازی رفت لیگ بیستم در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که هیچ پیروزی ای را به دست نیاورده بود و در این دیدار هم در حالی که استقلال 2-1 از ذوب آهن علی منصوریان جلو بود در دقایق پایانی ارسلان مطهری دروازه آبی ها را باز کرد تا استراماچونی و تیمش در بحران بمانند. خود استراماچونی نیز در این دیدار از زمین بازی اخراج شد... خوش و بش های قبل از بازی در بازی رفت لیگ نوزدهم استقلال شفر با نتیجه 3-0 ذوب آهنی را شکست داد که علیرضا منصوریان به تازگی روی نیمکتش نشسته بود. آن بازی اوایل قدرت نمایی مثلث منشا، ایسما و پاتوسی بود... در هفته دوم رقابت های لیگ هجدهم استقلال با نتیجه 2-2 مقابل ذوب آهن متوقف شد و در این دیدار روی گل اول ذوب آهن، وریا غفوری ناخواسته به جای توپ صورت رضا حبیب زاده را شوت کرد و این بازیکن راهی بیمارستان شد... پس از پایان رقابت های لیگ هجدهم، استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و بازی برگشت به یکی از خاطره انگیز ترین بازی های تاریخ باشگاه تبدیل شد... در این بازی تیام هر سه گل استقلال را به ثمر رساند و شفر اینگونه خوشحالی خود را نشان داد. سکان هدایت ذوب آهن را هم امیر قلعه نویی برعهده داشت... در بازی برگشت لیگ هفدهم، ذوب آهن در حالی که 1-0 از استقلال شفر عقب می افتد در پایان 2-1 برنده می شود... استقلال - ذوب آهن در لیگ هفدهم آخرین حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال بود و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. منصوریان پس از این بازی با خلق طولانی ترین کنفرانس خبری لیگ برتر با تیم محبوبش قطع همکاری کرد... در فینال جام حذفی 95 استقلال مظلومی مقابل ذوب آهن شکست خورد و تیمی که هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی بود در ضربات پنالتی جام حذفی را هم از دست داد. مظلومی پس از این دیدار با استقلال قطع همکاری کرد.. جام حذفی در دستان مظاهری با پیراهن ذوب آهن....

عکس های بالا صحنه های خاطره انگیز از بازی های این دو تیم در 5 سال اخیر بودند و قطعا جدال استقلال و ذوب آهن در سال های دور تر خالق صحنه های به یاد ماندنی بیشتری بوده است...

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز