Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با شکست برابر قهرمان اروپا از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جهانی کشتی فرنگی گزینشی المپیک که در صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران و دارنده مدال طلای آسیا ۲۰۲۱ در مرحله یک چهارم نهایی برابر زورابی داتوناشویلی کشتی‌گیر گرجستانی الاصل از صربستان و دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۱ به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه یک بر یک شکست خورد و از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی با ناکامی در کسب سهمیه المپیک وزن ۸۷ کیلوگرم، با ۵ فرنگی کار راهی المپیک توکیو می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی ناصر علیزاده کشتی فرنگی ناصر علیزاده سهمیه المپیک کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با پیروزی در کشتی نیمه‌نهایی گزینشی آسیایی، به سهمیه المپیک رسید و نماینده این وزن ایران در پاریس شد.

به گزارش تسنیم، بعد از آنکه یونس امامی توانست با اقتدار حریف قزاق را شکست داده و سهمیه وزن 74 کیلوگرم المپیک را بگیرد، امیرعلی آذرپیرا در مرحله نیمه‌نهایی وزن 97 کیلوگرم برابر گانباتور کشتی‌گیر مغولستانی روی تشک رفت.

آذرپیرا که نفر اول وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشوری شد و سپس در تورنمنت زاگرب بالاتر از کامران قاسم‌پور و کایل اسنایدر آمریکایی، به  مقام قهرمانی رسید، پیش از کشتی نیمه‌نهایی، از سد آرش یوشیدای ایرانی-ژاپنی گذشته بود. 

ملی‌پوش کشورمان در حالی که درمقایسه با مصاف با یوشیدا، محتاطانه‌تر کشتی را شروع کرده بود، این مبارزه را 3-صفر به سود خود تمام کرد و به سهمیه المپیک رسید.

این کشتی‌گیر تهرانی بعد از آسیب‌دیدگی کامران  قاسم‌پور در حالی که نفر دوم چرخه 97 کیلوگرم بود، وزن کم کرده و به عنوان نماینده 92 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شرکت کرد اما وزن زیادی که از بدنش کم کرد، مانع کار شد و با شکست مقابل زاهید والنسیای آمریکایی، از دور رقابت‌ها حذف شد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی، هر فردی در گزینشی آسیایی سهمیه المپیک بگیرد، خودش صاحب دوبنده تیم ملی در بازی‌های المپیک خواهد بود، بنابراین یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا با رسیدن به مجوز حضور در المپیک در قرقیزستان، خودشان ملی‌پوش ایران در پاریس نیز خواهند بود.

در مسابقات گزینشی المپیک مسابقه فینال برگزار نمی‌شود و برندگان دو رقابت نیمه نهایی جواز حضور در المپیک را دریافت می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زارع هم طلایی شد/ قهرمانی مقتدرانه کشتی آزاد ایران در آسیا یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید

دیگر خبرها

  • آذرپیرا پنجمین سهمیه کشتی آزاد را گرفت
  • آذرپیرا پنجمین سهمیه را گرفت و المپیکی شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود