Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:44:18 GMT

اهدای ۲۰۰ تخته پتو به بیمارستان‌های لامرد و مهر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۶۰۸

اهدای ۲۰۰ تخته پتو به بیمارستان‌های لامرد و مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، همزمان با سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) ،۲۰۰ تخته پتو به همت خیریه جانباز هشت سال دفاع مقدس، مرحوم مرتضی نیدانی جهت استفاده بیماران تحویل بیمارستان‌های حاج محمود و  حاج حیدر لامرد وحضرت فاطمه الزهرا (س) مهر شد. 

مصطفی نیدانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نیاز بیمارستان‌های لامرد و مهر خصوصا در ایام شیوع بیماری کرونا، تعداد ۲۰۰ تخته پتو که با طرح سفارشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طراحی و تولید شده، به ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط این خیریه تهیه شده و در اختیار این دو مرکز درمانی در شهرستان های لامرد و مهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تعداد ۲۰۰ بسته غذایی به ارزش۶۰۰ میلیون ریال توسط این خیریه در ایام ماه مبارک رمضان بینخانوادههای نیازمند و مستضعف در سطح شهرستان های لامرد و مهر توزیع شد.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس بیماران جانباز بیمارستان های لامرد لامرد و مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد