Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@01:35:28 GMT

اختصاص بودجه برای تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۷۰۳

رئیس سازمان برنامه و بودجه از تأمین هزینه‌های مالی دو تیم فوتبال و فوتسال خبر داد. ناطقان: به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور،محمدباقر نوبختمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به دعوت شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون با حضور در کمپ تیم های ملی، ضمن بازدید از این مجموعه، با اعضایکادرفنی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 نوبخت در این نشست با تأکید بر روحیه پیروزی طلبی و جنگجوییدراگان اسکوچیچو بازیکنان تیم ملی گفت: با این روحیه به موفقیت شما اطمینان دارم. ما نیز تمام توان خود را در بخش پشتیبانی و لجستیک برای پیروزی شما به کار خواهیم بست.

گفتنی‌ است با موافقت نوبخت مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی تیم ملی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود.

رییسسازمان برنامه و بودجه کشوربه همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید کردند و تصمیم بر آن شد تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جزیره کیش، ملی پوشان بار دیگر میزبان رییس سازمان برنامه و بودجه باشند. منبع: فارس برچسب ها: اختصاص بودجه ، تیم ملی ، فوتبال

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اختصاص بودجه تیم ملی فوتبال سازمان برنامه و بودجه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است