Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:51:36 GMT

هرگونه سفر در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۷۴۳

هرگونه سفر در تعطیلات عید سعید فطر ممنوع است

‍خادمی از ممنوعیت هر گونه سفر در ایام عید سعید فطر خبرداد و گفت: به حمد الله سیر نزولی کرونا در پیک جدید در استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(18 اردیبهشت) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه در پیک جدید بیماری، سیر نزولی در کل کشور و در استان ما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان افزود: در روزهای اخیر ترتیب تعداد بیماران، میزان ابتلاء و آمار بستری و میزان مرگ و میر در حال کاهش است.

 

وی با تاکید بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: سیر نزولی به آن معنا نیست که پروتکل ها کم اهمیت تلقی شود بلکه همچنان باید آنها را رعایت کنیم زیرا در صورت کم توجهی و عدم رعایت ممکن است این پیک، دوباره برگردد.

 

خادمی همچنین به موضوع برگزاری آزمون های حضوری دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز،بحث برگزاری آزمون های کنکور و همچنین امتحانات نهایی پایه نهم و دیپلم متوسطه مطرح شد و پس از بررسیهای لازم تصویب شد که آزمون های مذکور با رعایت پروتکل های لازم در موعد مقرر بصورت حضوری برگزار شود۰

 

وی به تصویب ممنوعیت سفر در ایام مبارک عید فطر در ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا از روز سه شنبه ساعت ۱۲ تا روز شنبه ساعت ۱۲ هر نوع مسافرت بین استانی ممنوع است و نیروی انتظامی نسبت به انسداد جاده ها و همچنین اعمال جریمه اقدام خواهد کرد.

 

استاندار لرستان در خصوص حضور کارکنان در ادارات دولتی گفت: همچنان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، حضور یک سوم کارکنان در مناطق قرمز و همچنین حضور ۵۰ درصد کارکنان در مناطق نارنجی مورد نظر است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسافرت ممنوعیت عید فطر ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون از تمام  محور‌ها به جز محور طبس بارش باران گزارش شده و این محور‌ها لغزنده است.

سرهنگ رضایی از مردم خواست: ضمن رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز، قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است