Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی از افشین پیروانی درخواست کرده بابت مصاحبه‌های اخیر خود توضیحاتی را ارائه بدهد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار ارائه برخی توضیحات از افشین پیروانی درباره مصاحبه‌های وی در زمان حضور این تیم در هند برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در آن زمان ضمن انتقاد از اعزام نشدن نماینده فدراسیون فوتبال با این تیم به هند، درباره وضعیت امکانات پرسپولیس در شهر گوا مثل زمین تمرینی هم مطالبی را مطرح کرده بود که البته کمیته انضباطی اظهارات پیروانی را خلاف واقع دانسته و از وی درخواست کرده توضیحات خود را ارائه بدهد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این نامه را به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرده و اکنون پیروانی باید نسبت به این صحبت‌ها پاسخگو باشد.

منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال هم با توجه به برخی صحبت های ابراهیم شکوری نسبت به عملکرد دپارتمان بین الملل این فدراسیون در بحث اخذ ویزای سرخ پوشان برای سفر به هند، این موضوع را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متذکر شده است.

پرسپولیس فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود و طرح این مسائل قبل از بازی سبب تعجب پرسپولیسی‌ها شده است.

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، در پی شکایت فرشاد محمدی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۴ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   با توجه به شکایت عبدالرضا پورمحمد مطوری از باشگاه خلیج فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • اعلام دو رای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند