Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@17:52:03 GMT

ناوگان اتوبوسهاي بي آر تي تبريز همچنان تعطيل است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۸۶۴

خبرگزاری آریا-مدیر عامل شرکت واحد تبریز و حومه گفت: منتظر اجازه ستاد کرونا هستیم تا بعد از مجوز ستاد فعالیت خود را آغاز کنیم.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛ایمان غنی زاده در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلان خبر فوق ، در پاسخ به تعطیلی اتوبوس های مسیر BRT اظهار داشت :  فعلا ستاد مبارزه با کرونا  اجازه فعالیت به اتوبوس های BRT را نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: البته مسیر های بخش خصوصی با ظرفیت 50 درصد فعال اند و بعد از اجازه ستاد کرونا با ظرفیت کامل به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
غنی زاده افزود: تعطیلی اتوبوس ها به ویژه مسیر BRT بیشترین ضرر را به ما زده است و در این مدت هزینه های زیادی را اتوبوسرانی متحمل شده است، البته سلامتی شهروندان برای ما اولویت است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: منتظر اجازه ستاد کرونا هستیم تا بعد از صدور  مجوز  فعالیت خود را آغاز کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند