Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد مسکن مهری که در دولت نهم و دهم برنامه‌ریزی شده بود دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بود گفت: حدود ۷۶۰ هزار واحد در دولت نهم و دهم تحویل داده شد و مابقی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تحویل شده یا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمد اسلامی عصر امروز در آئین کنلگ‌زنی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در بخش مسکن به حمدالله با تلاش‌های مستمری که در استان صورت گرفت، پروژه‌ها روی ریل پیشرفت قرار گرفته و تتمه پروژه‌هایی که برای واجدین شرایط بود را امروز در این مکان به صورت نمادین آغاز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از این طریق استان یزد پروژه‌های متقاضیان واجد شرایط را تامین کرده و تمام افرادی که شرایط لازم را داشتند به صورت خودساز یا سازندگان ما اقدام به ساخت می‌کنند انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: به لطف الهی آن کار بایسته که در حوزه مسکن مورد تاکید مقام معظم رهبری بود در این دوره مدیریت راه و شهرسازی پایه‌گذاری خوبی پیدا کرد و ریل‌گذاری شد به نحوی که ما هم با اصلاح قوانین و آیین‌نامه‌ها و هم فراهم کردن ساز و کارهایی که بتوان جریان تولید مسکن را پایدار کرد فراهم کردیم.

اسلامی افزود: امروز شاهد آن هستیم فقر دیرینه‌ای که به خصوص در هفت هشت سال گذشته بر وزارت راه و شهرسازی تحمیل شده بود و آن فقر زمین بود و این زمین‌ها به عنوان اساس کار مسکن‌سازی در اختیار وزارت قرار نمی‌گرفت به حمدالله با نقش بسیار ارزنده‌ای که وزارت جهاد در اجرای قانون ماده 10 و 12 شهری ایجاد کرد توانستیم تامین زمین را سرعت دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با این چند پروژه‌ای که در استان شروع شد، حدود 10 هزار پروژه مسکن فعال در سطح کشور داریم که بخشی از آنها از تحویل هم عبور کرده که یک نمونه آن در استان یزد انجام شده و بخش‌هایی هم مثل امروز آماده اجرای عملیات عمرانی هستند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور ما امروز از 530 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن عبور کردیم و طرح‌هایی در قالب تفاهم‌نامه‌ها یا مستقیم طرح اقدام ملی تعریف شده‌اند.

اسلامی ادامه داد: مردم با پرداخت به موقع تعهدات خود در انجام به موقع و سریع این پروژه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند سریع‌تر و در زمان معین به زیر سقف خانه خود بروند.

زمین لازم برای تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در یزد تامین شد2800  واحد مسکن محرومین در فارس تحویل داده می‌شودنقدی بر سفر وزیر راه به استان یزد / بار پروژه‌های جدید اقدام ملی مسکن بر دوش کیست؟

اسلامی با بیان اینکه تعداد مسکن مهری که در دولت نهم و دهم برنامه‌ریزی شده بود دو میلیون و 200 هزار واحد بود عنوان کرد: حدود 760 هزار واحد در دولت نهم و دهم تحویل و باقی مانده در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تحویل شده یا می‌شود و پرونده مسکن مهر در این دولت بسته می‌شود به استثنای تعداد پروژه‌هایی که به صورت مشخص پرونده دعوایی حقوقی و قضائی دارند و موضوع آنها در دستگاه‌های قضائی در حال بررسی است.

انتهای پیام/781/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن دولت نهم و دهم راه و شهرسازی دهم تحویل هزار واحد پروژه ها وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • احیا ۲۳۹ واحد غیر فعال و نیمه فعال لرستان