Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج سازندگی در امر محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته‌ای دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی عصر امروز در همایش جهادگران بسیج سازندگی در استان اظهار داشت: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده و بسیج سازندگی مولود مقدس آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسیج در دنیا نظیر ندارد، ممکن است در دنیا تشکل‌هایی و اتفاقات مردمی صورت بگیرد اما قابل قیاس با بسیج ما نیست چون روحیه جهادی و روحیه انقلابی و خستگی ناپذیری ما را ندارند.

جانشین سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: در دل بسیج با فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی تشکیل شد که این سازمان یکی از الطاف خداوند و برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که امروز به نماد مجاهدت و خدمت به مردم در سازندگی و محرومیت‌زدایی تبدیل شده است.

وی بیان داشت: بسیج سازندگی مولود مبارک و بستر امید آفرینی در جامعه است که کارهای سخت و ناممکن را به ممکن تبدیل می‌کند. در همین مبارزه با ویروس کرونا یا همین 200 پروژه محرومیت زدایی که کمتر از 2 ماه به اتمام رسید، می‌توان مجاهدت بسیج سازندگی را ببینیم.

بسیج سازندگی در استان خراسان جنوبی زمینه اشتغال 1650 نفر را فراهم کرد5600 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان گلستان توسط بسیج سازندگی اجرا شدبسیج سازندگی مصداق عینی ایمان بدون ادعا و عمل در صحنه است

حسینی گفت: بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها  کارنامه پر افتخاری دارد و در مأموریت‌هایی که به آن محول شده، خوش درخشیده و در امر محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نقش برجسته‌ای داشته است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی با ایجاد صندوق ‌های قرض الحسنه و اشتغالزایی و تولید مایع امید آفرینی در جامعه ایجاد کردند و در امر جهیزیه، کمک مومنانه، طرح شهید سلیمانی و غیره کمک رسان و کنار مردم بودند.

جانشین سپاه نینوای استان اظهار داشت: بسیج سازندگی استان آن گونه که باید در امر رسانه‌ای خوب عمل نکرده است. رسانه بسیج سازندگی باید گزارش خبری مستند از همه اقدامات و خدماتی که انجام می‌دهد به اطلاع مردم برساند تا دشمن بذر نا امیدی نپاشد.

انتهای پیام/581/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است