Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:20:16 GMT

سری A| صعود ناپولی به رده دوم با یک پیروزی قاطع

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۲۳۸

سری A| صعود ناپولی به رده دوم با یک پیروزی قاطع

شاگردان جنارو گتوسو با کسب یک پیروزی قاطع خارج از خانه شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، امروز (شنبه) 2 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال ناپولی با نتیجه 4 بر یک میزبان خود تیم اسپتزیا را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوتر زیه‌لینسکی در دقیقه 15، ویکتور اوسیمهن دو بار در دقایق 23 و 44 و ایروینگ لوسانو در دقیقه 79 برای ناپولی گلزنی کردند و تنها گل تیم میزبان را هم روبرتو پیکولی در دقیقه 64 به ثمر رساند.

با این نتیجه شاگردان جنارو گتوسو بیست‌و‌دومین پیروزی‌شان در این فصل سری A کسب کردند و با 70 امتیاز از جایگاه پنجم به رده دوم جدول صعود کردند تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش دهند. البته تیم‌های آتالانتا، یوونتوس و میلان که هر سه 69 امتیازی هستند، یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

در دیگر بازی مصاف خانگی تیم اودینزه با بولونیا یک - یک مساوی شد.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 به وقت تهران اینتر میزبان سامپدوریا است و در بازی دوم از ساعت 23:15 فیورنتینا از لاتزیو پذیرایی می‌کند.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ناپولی سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی