Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد میرشکاری گفت: با رای هیئت داوران ۶ نفر به عنوان نفرات برگزیده نخستین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح معرفی شدند.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با رای هیئت داوران ۶ نفر به عنوان نفرات برگزیده نخستین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: از این تعداد ۳ نفر در بخش آزاد و ۳ نفر در بخش ویژه به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده اند که در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل می شود.



وی با اشاره به اسامی نفرات برگزیده بخش ویژه، بیان کرد: مصطفی میرزائی پیهانی خالق اثر اجباری از همدان با کسب مقام اول حائز دریافت تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایز نقدی به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هدیه سادات میرمرتضوی خالق اثر آسمان بادکنکی من و هاله از خراسان رضوی با کسب مقام دوم حائز دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی یک میلیون تومان و همچنین الهام صادقی خالق اثر بخت بلند از اصفهان با کسب مقام سوم حائز دریافت لوح سپاس و جایز نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان شد.


میرشکاری ابراز کرد: در بخش آزاد نیز مقام اول مرتضی فرجی خالق اثر درخت انار از همدان حائز دریافت تندیس جشنواره، لوح سپاس و جایز نقدی به مبلغ ۲ میلیون تومان، مقام دوم احمد انوشه خالق اثر زباله از استان مرکزی حائز لوح سپاس و جایز نقدی به مبلغ یک میلیون تومان و همچنین مقام سوم علی بهرامی خالق اثر برجک راشد پرنده از لرستان حائز دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان شد.


 دبیر نخستین دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح اظهار کرد: تمامی تلاش ما بر این است که طی روزهای آتی اختتامیه این جشنواره را به صورت حضوری برگزار کنیم اما با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت قرمز جنوب کرمان، این امر امکان پذیر  نیست بنابراین اختتامیه در بستر فضای مجازی و در یکی از پلتفرم ها برگزار می شود که به محض مشخص شدن زمان آن اطلاع رسانی می شود.


وی یادآور شد: نخستین جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح با حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه و به میزبانی کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها برگزار شد.


میرشکاری تاکید کرد: این جشنواده سعی کرد تا صلح، مدارا، انعطاف پذیری، درک و همبستگی بینِ افراد جامعه را ترویج داده و آنها را برای همکاری بیشتر در زمینه حلِ اختلافات و متحد شدن با وجودِ تفاوت هایِ فرهنگی آماده کرده و در نهایت به صلح پایدار دست یافته و هر نویسنده سفیری برای صلح باشد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان اضافه کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی توسط داوران برجسته ای همچون منصور علیمرادی، مهرداد بهزادی، عبدالله کریمی، علیرضا دوراندیش و احسان عبدی پور از نویسندگان موفق داوری شده اند.


وی در خاتمه عنوان کرد: از مجموع ۲۴۳ اثر رسیده به دبیرخانه نخستین دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح در مرحله اول ۸ اثر به بخش ویژه (با موضوع صلح و خشونت پرهیزی) و ۱۳ اثر نیز به بخش آزاد راه یافتند و در بخش نهایی نیز از بین این آثار با نظر داوران ۳ اثر در بخش آزاد و ۳ اثر در بخش ویژه به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفرات برگزیده حائز دریافت بخش ویژه خالق اثر بخش آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز

به گزارش قدس آنلاین، در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند. همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

گفتنی است که پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز