Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@07:01:35 GMT

پیروزی لینفیلد مقابل دونگانون در شب گلزنی نوید ناصری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۶۲۲

لینفیلد موفق به کسب پیروزی مهمی شد.

نوید ناصری برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب مسابقات لیگ ایرلند شمالی، تیم های لینفیلد و دونگانون از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با حساب 5-2 به سود لینفیلد پایان یافت.

نوید ناصری، بازیکن ایرانی لینفیلد برای تیمش موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش به سردار برای مصاف حساس

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال رم توانست با برتری ۲ بر یک برابر میلان راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شود و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن قهرمان بوندسلیگا برود که تاکنون در این فصل شکستی نداشته است. در این دیدار روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی مصدوم شد و بعید است بتواند در دیدار حسااس با بولونیا به میدان برود. مهاجم بلژیکی در دقیقه ۲۸ نیمه اول دیدار با بولونیا در ورزشگاه المپیکو مصدوم شد و جای خود را به تامی آبراهام داد.

رم رقابت سختی با بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و ۳ امتیاز این دیدار برای دانیله دروسی و تیمش بسیار اهمیت دارد.  

به گزارش رسانه ایتالیایی ایلتمپو، لوکاکو ظاهراً دچار آسیب دیدگی عضلانی شد ولی میزان دوری او از زمین هنوز مشخص نیست.

خبر خوب برای رمی‌ها این است که سردار آزمون به تمرینات بازگشته و می‌تواند در این دیدار برای تیمش به میدان برود. بنابراین آزمون در کنار تامی آبراهام و پائولو دیبالا گزینه‌های دروسی برای دیدار حساس با بولونیا در سری آ هستند.

رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید بتواند ۳ امتیاز دیدار با بولونیا را در خانه بدست بیاورد. شاگردان دروسی که در نیمه نهایی لیگ اروپا نیز حضور دارند باید در این مرحله به مصاف لورکوزن بروند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • یک اتفاق نادر؛ سرخیو بوسکتس برای تیمش گل می‌زند! + عکس
  • ۲ گل زاهدی مانع از شکست خانگی آویسپا مقابل جوبیلو ایواتا شد + فیلم
  • مصاف جهانبخش با یاران قدیمی برای قهرمانی در جام حذفی
  • آماده باش به سردار برای مصاف حساس