Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:46:44 GMT

فرار والدین نوزاد ۳ روزه از بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۷۱۵

تحقیقات برای شناسایی والدین نوزاد سه روزه‌ای که به علت عفونت بند ناف در بیمارستان جان باخته است، به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با بازپرس جنایی از مرگ نوزادی در بیمارستان خبر داد و گفت: حدود یک ماه قبل نوزاد پسری را برای درمان به بیمارستان ما منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوزاد 3 روزه به تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شد و پدر و مادرش نیز فرم پذیرش را پر کرده و آدرس محل سکونت‌شان را نوشتند. اما نوزاد با وجود تلاش‌های کادر درمان به علت عفونت بند ناف یک روز بعد فوت کرد و زمانی که کادر بیمارستان به سراغ خانواده او رفتند، مشخص شد که از پدر و مادر نوزاد خبری نیست.

بلافاصله با شماره تماس و آدرسی که در فرم پذیرش نوشته بودند، تماس گرفته و به آنجا مراجعه کردند اما دریافتند که هم شماره تماس و هم آدرس اشتباه است.

به دنبال این تماس، تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد و باتوجه به آدرس جعلی خانواده، بیمارستان تحقیقات برای یافتن والدین نوزاد را ادامه داد اما با گذشت یک ماه از مرگ نوزاد هنوز موفق نشده‌اند خانواده او را پیدا کنند.

این در حالی بود که در این یک ماه جسد نوزاد در سردخانه بیمارستان قرار داشت و کسی برای پرداخت هزینه درمان و دریافت جسد مراجعه نکرده است.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و همچنین دستور شناسایی والدین او را نیز صادر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان فرار والدین نوزاد بیمارستان نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و پنجم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده در پنج شنبه های شهدایی با اشاره به اینکه  رهبر معظم انقلاب فقط دو خانواده را برای دیدار حضوری   انتخاب می کنند افزود : ایشان خانواده شهدا و علمای بزرگ اسلام را برای حضور انتخاب می کنند و این  جایگاه ویژه این دو خانواده را نزد معظم له نشان می دهد.

 محمد نوبخت نیار با اشاره به اینکه منزل خانواده شهدا بعلت رفت و آمد شهید به آن مکان مقدس است و همیشه باید با وضو وارد این منازل شویم تصریح کرد : امروز اقتدار موشکی   و امنیت حاکم را مدیون شهدا و صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و ما نیز باید در تداوم راه این بزرگواران باید تلاش کنیم و ثابت قدم باشیم .

صابر شهردار نقده نیز در این دیدار ضمن تبریک به خانواده شهید بخاطر حملات موشکی به رژیم غاصب ، داشتن مقام شهرداری را بخاطر گذشت و ایثار شهدا از تمامی داراییهای خودشان دانست و افزود : بعنوان کوچکترین مسئول شهر که خود از اعضای خانواده شهدا هستیم در تمامی صحنه ها برای رفع مشکلات این خانواده ها تلاش خواهیم کرد و خود را سربازان این خانواده ها می دانیم .

شهید قربان پیری جمعی سپاه شهرستان نقده ۱۳ تیر ماه ۱۳۶۹ در منطقه عمومی آلواتان در درگیری با اشرار ضد انقلاب به فیض شهادت نایل آمد .

دیگر خبرها

  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور