Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) که می‌فرمایند هر کس اندوهی را از مومنی بزداید خداوند در روز قیامت غم را از او دور می‌کند، گفت : با تأسی از این حدیث شریف و فرمایشات دیگر ائمه، برآنیم با کنار هم قرار دادن اراده‌ها گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت د: هرچند امسال هم به دلیل وجود بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم گلریزان فراهم نشد، اما طی همین جلسات آنچه که باید در مراسمات گلریزان اتفاق می‌افتاد در حال انجام است.

او افزود: حدود ۲۷۲ پرونده در ستاد دیه استان مشمول شرایط رسیدگی در چارچوب اعلامی بوده که تاکنون ۲۰ نفر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال آزاد شده اند.

 توسلی زاده افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده خویش باز می‌گردند.

او ادامه داد: انجام امور خیر در همه حال مشمول توجهات حضرت حق خواهد بود و یقینا این امور در ماه مبارک رمضان از ارجحیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است..

او با اشاره به مشکلات امروز جامعه خصوصا در استان کرمانشاه از جمله تورم و بیکاری گفت: همین مشکلات سبب شده برخی افراد ناخواسته در زندان باشند، بنابراین یکی از مشکلات شرایط موجود در جامعه است که باید حل شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی آزادی زندانیان زندانیان جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان