Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:15:32 GMT

بارسلونا هنوز برای قهرمانی شانس دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۸۶۸

بارسلونا هنوز برای قهرمانی شانس دارد

آلفرد شرودر، دستیار رونالد کومان اعتراف کرد این بهترین عملکرد بارسلونا نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که موقعیت های زیادی روی دروازه اتلتیکومادرید خلق نکرد با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد تا سرنوشت قهرمانی را به دست دیگر مدعیان بسپارد. آلفرد شرودر در پایان این مسابقه مدعی شد برابر تیمی مانند اتلتیکو و با توجه به قدرت دفاعی حریف، شانس ساخت فرصت های فراوان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلفرد شرودر گفت: "بازی دشواری بود، ما دو موقعیت خیلی خوب داشتیم که یکی نصیب لئو مسی و دیگری نصیب عثمان دمبله شد. در مقابل اتلتیکو نمی توانید موقعیت های زیادی ایجاد کنید زیرا آنها بسیار خوب دفاع می کنند. ما بهترین بازی خود را انجام ندادیم، اما هنوز در کورس مبارزه برای لالیگا شانس داریم.

 

 

اتلتیکومادرید خیلی به ما فشار نیاورد و آنها فضاهای داخل دفاع خود را خیلی خوب بسته بودند. بعضی اوقات برای یافتن این فضاها باید سریعتر جناح بازی را عوض کرده و توپ را سریعتر به حرکت درآورید تا این فضاها را در وسط محوطه حریف پیدا کنید.

 

ورود زودهنگام رونالد آرائوخو به میدان؟ او بازیکنی بسیار قوی و سریع است و آنها می خواستند به فضای موجود در خط دفاعی حمله کنند، پس ما تصمیم گرفتیم حملات اتلتیکومادرید را با ورود رونالد آرائوخو کنترل کنیم."

اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل

کهکشانی‌ها فاصله چندانی تا سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا ندارند

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

با پیروزی در این جدال نفس‌گیر و جذاب، رئال مادرید اختلافش با بارسلونای رده دومی را به ۱۱ امتیاز افزایش داد و گام بلندی در راه فتح لالیگا برداشت. در حالی که هنوز ۶ بازی تا پایان فصل جاری باقی مانده، رئال مادرید می‌تواند با کسب حداقل ۷ امتیاز از ۳ بازی آینده، قهرمانی خود را در هفته سی و پنجم و در فاصله سه بازی مانده تا پایان فصل، قطعی کند. البته که این احتمال با فرض پیروزی بارسلونا در هر سه بازی آینده خود محاسبه شده و اگر شاگردان ژاوی در بازی‌های بعدی خود باز هم امتیاز از دست بدهند، رئال مادرید می‌تواند حتی زودتر از هفته سی و پنجم، خیالش از بابت قهرمانی را راحت کند.

بازی‌ های رئال مادرید و بارسلونا تا هفته ۳۵

رئال مادرید:

رئال سوسیداد (خارج از خانه) کادیز (خانه) گرانادا (خارج از خانه)

بارسلونا:

والنسیا (خانه) ژیرونا (خارج از خانه) رئال سوسیداد (خانه) وضعیت جدول لالیگا وضعیت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در جدول

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است