Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:25:13 GMT

ساعات کار ادارات هرمزگان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۸۷۴

ساعات کار ادارات هرمزگان کاهش یافت

گروه استان‌ها- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از کاهش ساعات کاری ادارات استان با هدف مدیریت مصرف برق خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سال جاری با توجه به کاهش محسوس بارش‌ها و خشکی هوا مشکلات زیادی را در حوزه تامین آب و برق استان هرمزگان رقم زده است.

همین علت سبب شد در اواخر ماه گذشته استانداری هرمزگان از تصویب مصوبه‌ای برای تعطیلی روزهای پنج‌شنبه تمامی ادارات استان خبردهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با نزدیک شدن به گرم‌ترین فصل سال بازهم از استانداری هرمزگان خبر می‌رسد برای کاهش مصرف و کمک به تامین برق حوزه خانگی، ساعات کاری ادارات استان کاهش یافته است. 

در همین زمینه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تغییر ساعت کار اداری در هرمزگان با مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در راستای مدیریت مصرف برق انجام شده است. 

وی افزود: با توجه به این مصوبه ساعات کاری ادارات استان از تاریخ 19 اردیبهشت تغییر می‌کند و ادارات موظف به رعایت این مصوبه هستند.

نازنین شیبانی تزرجی گفت: ابلاغیه کاهش ساعات اداری به ادارات استان ارسال شده و از این پس ساعت کاری از روز شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 7 صبح تا 13 خواهد بود. 

وی تصریح کرد: روزهای پنج شنبه نیز همچنان ادارات استان تعطیل خواهند بود تا با این شکل در مصرف برق صرفه جویی شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: این مصوبه به تمامی ادارات، دستگاه‌ها، بانک ها، بیمه‌ها و فرمانداری های استان ابلاغ شده و مدیران باید بعد از ساعت اعلام شده لوازم برقی از جمله وسایل روشنایی و سرمایشی را از مدار مصرف خارج کنند. 

وی تاکید کرد: از تمام ادارات و دستگاه‌ها هم خواسته شده میزان برق هفتگی خود را در یک گزارش به استانداری اعلام کنند.

بحرانی شدن مصرف برق در قزوین / ادارات ملزم به کاهش 50 درصدی مصرف شدنداستفاده از کولرگازی در ادارات تهران ممنوع شداستفاده از کولر برای شرکت‌های آب و برق ممنوع، برای سایر ادارات محدود

انتهای پیام/864/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری هرمزگان ادارات استان مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواشناسی هرمزگان؛ طی امروز و روزهای آینده در استان هرمزگان آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد و برق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب با رشد ابرهای همرفتی در پاره‌ای نقاط مرکزی نیز وقوع رگبارهای موقتی دور از انتظار نخواهد بود، ضمن اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز محتمل خواهد بود.

دریا طی روز جاری تا ظهر سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه، با افزایش سرعت بادهای جنوب شرقی متلاطم خواهد بود. همچنین در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابرناکی، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود شناورهای سبک احتیاط‌های لازم معمول دارند و در ساعات بعد از ظهر و شب از تردد شناورهای سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه سامانه همرفتی در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

به لحاظ دمایی، طی روز جاری و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

کد خبر 6085121

دیگر خبرها

  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان