Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه باشگاهی که همچنان در سوپرلیگ باقی مانده اند برای هفت باشگاه انصراف دهنده نامه‌ای هشدارآمیز ارسال کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو هفته پیش بود که 12 باشگاه رئال، بارسا، یوونتوس، میلان، اینتر، اتلتیکو، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام، آرسنال و چلسی خبر از تشکیل سوپرلیگ اروپایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موج مخالفت های یوفا، فیفا و هواداران فوتبال در انگلیس باعث شد تا ابتدا شش باشگاه انگلیسی عقب نشینی کرده و اعلام انصراف دهند و سپس نوبت به اتلتیکو، اینتر و میلان رسید.

پس از گذشت روزها هنوز انصراف اینتر و میلان قطعی نشده و احتمال بازگشت شان وجود دارد. تنها رئال، بارسا و یوونتوس روی وعده خود مانده اند و طبق ادعای مارکا، اخیرا نامه ای هشدارآمیز برای 7 باشگاه(شش باشگاه انگلیسی و اتلتیکو) ارسال کرده اند.

نامه ای که هفت بند دارد. 

بند اول:« در بند نخست اشاره شده است که این هفت باشگاه با انتشار بیانیه هایی عمومی، از توافق نامه شرکا "ISHA Investment and shareholders'a Agreement" خارج شده اند.»

در بند دوم که لحن سردتری دارد، آمده:« ما فکر می کنیم که اقدامات شما در بازگشت به تعهدات قبلی به یوفا نقض آشکار توافق نامه سوپرلیگ است؛ در حالی که به خوبی از مفاد عهدنامه که قصد تکرارشان را نداریم آگاه بوده اید.»

بند سوم:« امضای تعهدنامه با یوفا به منزله نقض رسمی تعهدات باشگاه های موسس سوپرلیگ و توافق نامه شرکاست و عواقب دارد

در بند چهارم با همان لحن قوی آمده است:« رفتار شما پس از امضای قرارداد سوپرلیگ که برخی تعهدات و برخی پرداختی ها را نیز شامل می شد، سرزنش آمیز بود و آسیبی جدی به اعتبار این تشکل وارد کرد.»

بند پنجم:« هشدار می دهیم که هیچ یک از استدلال های شما برای خروج از سوپرلیگ و بازگشت به تعهدات یوفا توجیه مناسبی با خود به همراه نداشت.»

بند ششم:« از شما دعوت می کنیم که در تصمیم خود تجدید نظر کرده و به تعهدات خود در قبال سوپرلیگ بازگردید.»

بند هفتم:« ما این حق را برای خود قائل هستیم که در مورد خروج شما از قرارداد، اقدامات قانونی لازم را انجام دهیم.از خسارت های وارده تا......»

در پاراگراف آخر نیز آمده است که از زمان اعلام شکل گیری سوپرلیگ، از یوفا و فیفا خواسته شده بود تا در مورد این پروژه و اصلاحات لازم صحبت کنند و اینکه چنین گفت و گوهایی برای بقای فوتبال سودمند خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال بارسلونا یوونتوس سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم