Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@04:17:08 GMT

سیر نزولی کرونا با بسیج همگانی در حال طی شدن است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۲۰۰

سیر نزولی کرونا با بسیج همگانی در حال طی شدن است

استاندار خوزستان گفت: از کمک های مومنانه خوبی که سپاه و بسیج انجام دادند تشکر می کنم و از همراهی ای که در مدیریت کرونا دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه در حاشیه بازدید از روند کمک های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: از زحمت های بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی، ملی و کشور تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دوستان بسیجی خواه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و خواه در دفاع از تمامیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیز در ابعاد اقتصادی، عمرانی و فرهنگی همیشه حضور موثر و فعال داشته اند.

او گفت: بسیج در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش بسیار مهمی در قالب طرح شهید سرافراز ما ایفا کرد و به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و با کمک عوامل دیگر توانستند زنجیره کرونا را قطع کرده و تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.

استاندار خوزستان افزود: در این طرح با قرنطینه کردن و با انجام تست از اطرافیان بیماران کرونایی و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه ای کار بزرگی در استان انجام شد.

رییس ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اضافه کرد: در کنار این کار بزرگ نقش مهمی در توجه به معیشت مبتلایان و نیازمندان داشتند که در قالب کمک های مومنانه توانستند بخش وسیعی از کمک ها را دریافت کنند چون مردم به بسیج و مسوولان اعتماد دارند و توانستند محموله ها و بسته های مختلف غذایی و بهداشتی و دارویی را آماده کنند‌.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: امروز هم شاهدیم اقلام خوبی با کمک آموزش و پرورش تهیه شده و برای کمک به نیازمندان توزیع می شود گر چه در ماه رمضان هم این کار انجام شد و ادامه دارد.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: از کمک های مومنانه خوبی که سپاه و بسیج انجام دادند تشکر می کنم و از همراهی ای که در مدیریت کرونا دارند تقدیر و تشکر می کنم. مجموعه این اقدام ها باعث شد که ما از دوران سخت گذر کنیم چون ویروس انگلیسی از خوزستان شروع شد و دردسر زیادی ایجاد کرد و ما به اوج رسیده بودیم و هم اکنون خوشبختانه به دنبال تلاش همگان از جمله بسیج در حال طی شدن سیر نزولی بیماری هستیم و امیدواریم این ویروس را بیش از پیش کنترل نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس طرح شهید سلیمانی بسیج و سپاه کمک های مومنانه تشکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • نامه وارده/ یک تشکر بابت درک شرایط کشور
  • وعده صادق عملیاتی تنبیهی و یک واکنش حداقلی بود
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی