Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@08:10:06 GMT

گل محمدی: از لحاظ بدنی و جسمی شرایط خوبی داریم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۲۰۵

گل محمدی: از لحاظ بدنی و جسمی شرایط خوبی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم فردا بازی سخت برای هر دوتیم باشد، همیشه دیدار سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت فنی و اتفاقات زیادی بوده که امیدوارم شاهد اتفاقات خوب باشیم و باتوجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند بازی فنی و جذابی ببینیم تا تماشاگران لذت ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: خوشحالم به اصفهان شهر زیبا و تاریخی آمدیم، جا دارد از همه هواداران اصفهانی پرسپولیس به خاطر استقبال خوب از فرودگاه تا هتل تشکر کنیم، امیدواریم همیشه سالم و تندرست باشند و در این شرایط مواظب سلامتی خود باشند و ما راضی نیستیم برای کسی حادثه‌ای رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقابل تیم خوب و با برنامه سپاهان بازی داریم، همه از قدرت و کیفیت خوب این تیم خبر دارند، بازی‌های زیادی از آنها دیدیم در همه بازی‌ها سیستم هجومی و بازی خوبی انجام دادند و امتیاز گرفتند و تا به امروز یکی از مدعی‌های قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‌کنم فردا بازی سختی برای هر دوتیم باشد، همیشه دیدار سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت فنی و اتفاقات زیادی بوده که امیدوارم شاهد اتفاقات خوب باشیم و با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند بازی فنی و جذابی ببینیم تا تماشاگران لذت ببرند.

گل محمدی با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی با سپاهان آماده است، خاطرنشان کرد: از لحاظ بدنی و جسمی شرایط خوبی داریم، امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم، باید تمرکز داشته باشیم و به دوندگی بالا نیاز داریم. مهره‌های هجومی سپاهان بین بهترین‌های لیگ هستند که بازی سختی خواهد شد، اما ما هم انگیزه فراوانی داریم و امیدواریم دل هواداران را شاد کنیم و دست پر به تهران برگردیم.

وی افزود: سپاهان همیشه نشان داده تیم خوبی بوده و از لحاظ مدیریت و امکانات مشکلی نداشته که می‌تواند الگو خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد، همه تیم‌ها باید به مرحله‌ای برسند که دچار مشکلات مالی نباشند. خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم بازیکنان آماده بازی خوب و جذاب هستند.

کد خبر 492033

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس سرمربی تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی دیدنی موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل بارسلونا به برتری برسد و در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرد. لوکا مودریچ که در بازی امشب نمایشی عالی داشت، پس از پایان دیدار با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

شب عالی برای هواداران رئال مادرید؟
بله، باورنکردنی است. پیروزی‌ای که ما را به آنچه می‌خواهیم نزدیک‌تر می‌کند، ما را به قهرمانی لیگ نزدیک‌تر کرده است. یک شب عالی، یک بازی تیمی عالی، ما هرگز از باورمان دست نکشیدیم. دو بار عقب افتادیم، اما اصرار به برتری داشتیم، خوب بازی کردیم، پرس می‌کردیم و در نهایت دوباره و دوباره برگشتیم.

این تیم چه خصوصیتی دارد که چنین کارهای شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد؟
علاوه بر کیفیت که باید داشته باشید، این یک ایمان و شخصیت باورنکردنی است، زیرا این چیزها به طور اتفاقی رخ نمی‌دهند. وقتی شما این کار را اغلب و به این شکل انجام می‌دهید، همه چیز نشان می‌دهد که این تیم چیزی دارد که به کمک آن جلو می‌رود. با این هواداران مانند امروز همه چیز آسان‌تر است.

در پایان بازی و جشن با سکوهای برنابئو چه احساسی داشتید؟
این باورنکردنی است. ما بسیار خوشحال شدیم، از هواداران سپاسگزاریم. جو تماشایی‌ای ایجاد کرده‌اند. ما جایی هستیم که می‌خواهیم باشیم، ۱۱ امتیاز بالاتر. فاصله کمی تا قهرمانی در لیگ داریم.

مستحق پیروزی بودید؟
قطعا شایسته برد بودیم. ما از یک بازی سخت به اینجا آمده‌ایم، ۱۲۰ دقیقه با خستگی جسمی و روحی. اما یک بار دیگر نشان دادیم که این تیم از نظر جسمی و روحی عالی است، مخصوصاً وقتی مثل امروز در خانه و کنار هواداران بازی می‌کنیم. با آنها همه چیز راحت‌تر است. باید تا آخر ادامه دهیم.

دیگر خبرها

  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم