Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:59:04 GMT

خیبر خرم‌آباد با پنج گل قشقایی شیراز را بدرقه کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۲۲۳

خیبر خرم‌آباد با پنج گل قشقایی شیراز را بدرقه کرد

به گزارش ایرنا دیدار خیبر خرم‌آباد و قشقایی شیراز روز شنبه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که در پایان این رقابت تیم فوتبال خیبر با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید.

علی درخشان در دقیقه پنج بازی با گل به خودی تیم خیبر را پیش انداخت و در ادامه عارف رستمی در دقیقه ۴۴ و ۴۸ و جواد نصیر در دقیقه  ۵۶ و بهرام احمدی دقیقه ۶۵ موفق به گلزنی شدند و تنها گل قشقایی را مهدی لیموچی در دقیقه ۸۸ به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ضیایی، محمود بیرانوند یگانه، مرتضی غلامعلی تبار، جواد نصیری، امیر حسین غلامی، جواد نصیری، محمد جواد عباسی، مصطفی نوروزی، آرش افشین، عارف رستمی و فرزاد محمدی با هدایت عبدالله ویسی یاران خیبر بودند.

همچنین گودرز داوودی، امین هاشمی فرد، علی درخشان، صابر محمدی، روح الله صفویان پور، علی آزادمنش، حسن نعمتی، مهدی لیموچی، رضا مرادی، علی حسامی، مرتضی سنجانکی یاران داریوش هرمزی در تیم فوتبال قشقایی مقابل خیبر بودند.

علی کریمی ستاره سابق فوتبال پرسپولیس و مشاور مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد از نزدیک بازی را تماشا کرد.

فرزاد محمدی مهاجم نیم فصل اول ماشین سازی تبریز، احسان جودکی کاپیتان تیم های نوجوانان، جوانان و امید پیکان تهران، مرتضی غلامعلی تبار مدافع سابق ملوان بندرانزلی و روزبه شاه علیدوست کاپیتان پیشین سایپا تهران، محمد جواد عباسی بازیکن آلومینیوم اراک، مصطفی نوروزی بازیکن نساجی قائمشهر و آرش افشین بازیکن شهرداری آستارا برای این فصل به جمع بازیکنان خیبر پیوستند.

خیبر خرم‌آباد از ۲۲ بازی ابتدای فصل، هفت برد، پنج باخت، ۱۰ تساوی، ۲۲ گل زده و ۱۵ گل خورده دارد و با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال قشقایی شیراز خیبر خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال قشقایی شیراز خیبر خرم آباد فوتبال قشقایی شیراز خیبر خرم آباد اخبار کنکور خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد

بهزاد شاکرمی  با اشاره به اینکه کلنگ پروژه ورزشگاه خرم‌آباد سال ۸۸ بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد:، اما با سفر رئیس جمهور این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و با تزریق ۱۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد.
وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اکنون تکمیل و در اولین فرصت با سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موفقیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور حمایت از خیبر خرم‌آباد که یک افتخار برای استان است با صعود تیم به لیگ برتر ورزشگاه در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
شاکرمی با بیان اینکه ورزشگاه در حال آماده سازی و واگذاری به تیم خیبر است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح چمن ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های لیگ برتر باید انجام شود، چمن ورزشگاه سه ماه پیش یعنی ۱۴۰۲/۱۱/۴ تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد..
وی با اشاره به اینکه با افتتاح ورزشگاه و طی پروسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود تمام ورزشگاه در راستای موفقیت تیم خیبر خرم‌آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک هدیه از طرف اداره کل راه و شهرسازی به تیم خیبر و طرفداران تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • رئیسی با بدرقه مقامات تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو