Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:13:12 GMT

احداث خط جدید انتقال گاز در غرب مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۳۵۳

احداث خط جدید انتقال گاز در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران عصر امروز در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران غرب استان مازندران که به‌منظور احداث خط دوم انتقال گاز به شهرستان‌های این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت گاز در شهرهای استان مازندران باعث کاهش مصرف سوخت مازت در نیروگاه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تامین گاز در سطح استان بایدبه صورتپایدار انجام شود، گفت: پروژه بزرگ احداث خط دوم انتقال گاز به شهرستان‌های غرب مازندران در دستور کار دولت قرار دارد.

رازجویان با اشاره به کمبود گاز در استان مازندران در فصل زمستان اخیر، گفت: با تقویت فشار گاز، علاوه بر جلب رضایت مردم شاهد توانمندسازی پدافند غیرعامل نیز خواهیم بود.

معاون استاندار مازندران ادامه افزود: برای احداث خط دوم انتقال گاز همکاری شرکت توزیع برق غرب استان و فرمانداران با شرکت منطقه ۹ عملیات انتقال گاز ضرورت دارد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برای اجرای پروژه‌های بزرگ باید اقدام جهادی صورت بگیرد، افزود: همکاری و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی سبب تسریع عملیات اجرایی پروژه‌ها می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر روند عملیات اجرایی پروژه‌ها سرعت مناسبی داشته باشند، شاهد همکاری و تعامل مردم منطقه با دستگاه‌های اجرایی نیز خواهیم بود.

رازجویان گفت: شرکت ملی گاز ایران جهت احداث خط دوم انتقال گاز به شهرستان‌های غرب استان مازندران حدود ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران احداث خط دوم انتقال گاز استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود