Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:30:39 GMT

تیم فوتبال شهرداری آستارا مغلوب نود ارومیه شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۴۳۰

تیم فوتبال شهرداری آستارا مغلوب نود ارومیه شد

تیم های فوتبال شهرداری بندر آستارا و نود ارومیه شنبه شب در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نود ارومیه با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

نیمه اول این دیدار با برتری تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا همراه بود و بازیکنان این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی بدست آوردند اما در نهایت هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و بازی درنیمه اول با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت اما از این برتری سودی نبرد تا اینکه تیم فوتبال نود ارومیه در دقایق پایانی این بازی به گل دست یافت تا سه امتیاز شیرین خارج از خانه این مسابقه را کسب کند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار تیم فوتبال نود ارومیه صاحب یک ضربه پنالتی شد و محمد زینالی کاپیتان تیم این ضربه را به گل تبدیل کرد و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم نود ارومیه خاتمه یافت و شهرداری بندرآستارا ششمین شکست متوالی خود در دور برگشت این رقابت ها کرد.

قضاوت این دیدار را ناصر جنگی با کمک های حسین گلشنی و محمد شاکر بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، بهزاد سلطانی ، مبین رضاپور و سعید دلاور از تیم شهرداری بندر آستارا و محمد زینالی از تیم نود ارومیه کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در این دیدار با ترکیب اشکان توانای ، سعید دلاور ، حمید ابراهیمی ، آرمین منفرددوست ، بهزاد سلطانی ، جابر نصیری ، مبین رضاپور ، محمد آزادطلب ، مسعود رمضانی ، جواد آقایی پور و با سرمربیگری احمد جمشیدیان مقابل تیم نود ارومیه قرار گرفت.

همچنین تیم نود ارومیه با ترکیب سیدرسول حسینی ، محمد زینالی ، احسان جوشن ، مهدی محمدی ، علی بشری ، هادی آقازاده ، عماد علیپور، محمد رستمی زاده ، آرمان سوداگر ، تورج آقایاری ، آرمین مصطفوی و سرمربیگری عباس عزیزی مقابل تیم شهرداری بندرآستارا قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۳۱ امتیاز در مکان یازدهم و تیم فوتبال نود ارومیه با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیمهای فوتبال ملوان بندر انزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور فوتبال شهرداری بندر آستارا تیم فوتبال شهرداری تیم نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است

به گزارش "ورزش سه"، در ست دوم بازی شهداب یزد و شهرداری ارومیه، شهداب باز هم با غوغای میثم صالحی آغاز خوبی داشت به طوری که بازی هشت بر پنج به سود شهداب شد تا عبدالرضا علیزاده مجبور به گرفتن وقت استراحت شود.

در ادامه ایلشن داوودی پور با به کار گیری سرعت و بازهم میثم صالحی اختلاف را به پنج رساند و بازی 16 بر 11 به سود شهداب یزد شد.

دومین وقت عبدالرضا علیزاده بالاخره جواب داد و با استفاده از اشتباهات بازیکنان شهداب یزد، توانستند نتیجه را 17 بر 17 کند.

از اینجا بود که شهرداری ارومیه با فوق درخشش پوریا فیاضی و جاوید اسمعیل زاده و حمایت شدید تماشاگران استثنایی عمل کردند و توانستند ست دوم را با نتیجه 25 بر 23 از ان خود کنند تا یک کامبک دیدنی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • پیروزی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل شاهین بندر عامری
  • شهرداری ارومیه کار را به بازی سوم کشاند
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد
  • قهرمان یک قدم تا فتح نیمه نهایی اول
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد