Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت توانست مهمان خود را با یک گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار معوقه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امروز 18 اردیبهشت ماه میزبان تیم گل گهر سیرجان بود که در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر مهمان خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد خوزستان با احتساب سه دیدار عقب افتاده، از هجده دیدار قبلی خود 6 برد، 9 تساوی، سه باخت و 27 امتیاز کسب کرده بود و برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول به دنبال کسب هفتمین برد این فصل بود.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و هر دو تیم موقعیت هایی ایجاد کردند اما در پایان 45 دقیقه نتوانستند به گل دست یابند.

در نیمه دوم این دیدار فولادی ها هجومی تر ظاهر شدند تا اینکه در دقیقه 63 وقتی که دروازه بان گل گهر نتوانست توپ رسیده در محوطه جریمه را به خوبی کنترل کند، توپ در اختیار مهران موسوی قرار گرفت که در این صحنه علیرضا حقیقی بازیکن فولاد را با خطا متوقف کرد و داور اعلام خطای پنالتی کرد. در همین حال کاپیتان پریرا در خلاف مسیر حرکت دروازه بان، اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید و گل گهری ها از این دیدار امتیازی کسب نکردند.

در همین راستا جواد نکونام در این دیدار احسان مرادیان، سید مهران موسوی، مجتبی نجاریان (82 عارف آقاسی)، موسی کولیبالی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد میری (82 احمد عبدالله‌زاده)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی(90 میلاد بدرقه)، محمدرضا عباسی (82 محمد قاسمی‌نژاد) و لوسیانو پریرا را برای رقابت با سیرجانی ها انتخاب کرده بود.

همچنین امیر قلعه نویی در این دیدار ترکیب علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، نوید عاشوری (60 فرشید باقری)، محمد آقاجان پور(60 بهنام برزای)، یونس شاکری، سعید صادقی(60 مرتضی تبریزی)، گادوین منشا، امین پور علی و احمدرضا زنده روح را برای رقابت با تیم فولاد ارنج کرده بود.

حمید حاج ملک با کمک های علیرضا ایلدروم، عسکر محمدی و علی ابراهیمی قضاوت این دیدار و نادر جعفری نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار عارف آقاسی(83) و محمد آبشک(93) از فولاد و میلاد زکی پور(94) از گل گهر کارت زرد داور را دریافت کردند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با احتساب سه دیدار عقب افتاده و 30 امتیاز موقتا در رده پنجم و تیم گل گهر سیرجان با 32 امتیاز موقتا در رده چهارم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران هفته هجدهم گل گهر سیرجان برنا خوزستان فولاد خوزستان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، باز هم پرسپولیس به گربه سیاه چند سال اخیر خود یعنی آلومینیوم اراک رسیده و هواداران این تیم می‌دانند تیم محبوبشان کار سختی برای عبور از این مرحله و رسیدن به جمع هشت تیم برتر جام حذفی خواهد داشت. با این حال اما یک رکورد مثبت برای شاگردان اوسمار وجود دارد و آن هم شکست ناپذیری طولانی مدت قرمزها در دیدارهای خارج از تهرانشان در جام حذفی است.

سرخپوشان پایتخت در حالی باید در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف ایرالکو بروند که نزدیک به 2765 روز است که باختی خارج از تهران در جام حذفی نداشته‌اند و آخرین شکست خارج از خانه‌شان به مهر ماه ۱۳۹۵ برمی‌گردد که بزرگترین شگفتی آن فصل از جام حذفی رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکویچ در شیراز مقابل تیم دسته دومی قشقایی در ضربات پنالتی شکست خوردند و وداعی زودهنگام با مسابقات داشتند.

پرسپولیسی‌ها در فصل هفدهم با وجود اینکه میزبان صنعت نفت بودند اما در ضربات پنالتی مقابل شاگردان کمالوند شکست خوردند. این تیم یک فصل بعد از آن با پیروزی مقابل همه رقیبان موفق به کسب قهرمانی در جام حذفی شد و یک سال بعد در فصل نوزدهم بود که در نیمه نهایی و در ضربات پنالتی مقابل استقلال شکست خوردند. سناریویی که فصل بعد نیز تکرار شد و باز هم شاگردان یحیی در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان مجیدی این بار در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

یک فصل بعد پرسپولیس باز هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت و این بار هم در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. سرخپوشان فصل گذشته اما با شکست تمام رقیبان از جمله استقلال موفق به کسب قهرمانی شدند تا برای سومین بار در تاریخ موفق به کسب هر دو جام در یک فصل شوند.

جالب‌تر آنکه آخرین شکست خارج از خانه پرسپولیس در وقت‌های قانونی جام حذفی به سال 1394 برمی‌گردد که شاگردان برانکو این بار در یک چهارم نهایی و در اصفهان مغلوب ذوب آهن با نتیجه 2 بر 0 شدند.

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته