Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ غلامرضا بنی اسدی در یادداشتی در انتخاب نوشت: برخی که در روز قدس با تصویر و ماکت حضرت سید حسن نصر الله عکس یادگاری می گرفتند امروز حاضرند به منطق عقلانی سید، رفتار و لا اقل گفتار خود را اصلاح کنند؟ کسانی که "فقط" نصر الله را شایسته نوادگی حضرت روح الله می خواندند آیا به هوشمندی او این قدر باور دارند که در "موضوعِ" مذاکرات و ین و عربستان با او "هم موضع" شوند؟

سید بارها و بارها به دور از هیجانات و خود مطلق پنداری با اتخاذ مواضع دقیق، عقلانیت انقلابی را به منصه ظهور رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس به موضوع گفتگوهای ایران و عربستان اشاره و این گفتگوها را «مثبت» ارزیابی و تاکید می کند که ما با هر گفتگویی که در ایجاد آرامش در منطقه نقش داشته باشد و قدرت محور مقاومت را تثبیت کند، موافق هستیم.

سید جواب یک سوال در تقدیر یا به زبان آمده را هم به صراحت می دهد؛ برخی‌ها ادعا می‌کنند که مذاکرات ایران در وین و از سرگیری روابط با عربستان به ضرر محور مقاومت و به ویژه حزب‌الله است....{اما} ایران هرگز دوستان خود را تنها نگذاشته و بر سر آنها چانه نزده است. ما کاملا دلخوش هستیم و نگران نیستیم، بلکه دوستان آمریکا و به ویژه صهیونیست‌ها هستند که از عصبانیت دارند می‌میرند.

بله، این صهیونیست هایند که دارند می میرند از فرط عصبانیت. ما که نباید "هم مرگ" شان بشویم. مایی که مبنایی با آنان تضاد آشکار داریم. امیدواریم دوستان بزرگوار با تاسی به منطق سید مقاومت، همراه شوند تا سیاست کلان نظام که دولت مجری آن است به نتیجه برسد تا ان شاالله با رفع تحریم های ظالمانه هم مردم از این بیداد جهانی خلاص شوند و هم دشمنان صهیونیستی، در این غیظ و عصبانیت بمیرند!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سید حسن نصرالله سیدحسن نصرالله مذاکرات وین مذاکرات وین در مورد برجام سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام مأموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که دو ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرک المطله و کفار جلعادی در منطق الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد