Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم های منچسترسیتی و چلسی از ساعت ۲۱ امشب (شنبه) در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با برتری ۲ بر یک چلسی به اتمام رسید.

شاگردان پپ گواردیولا برای مسجل کردن قهرمانی خود نیاز به پیروزی داشتند و چلسی نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نباید از میزبان خود شکست می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول در دقیقه ۴۴ به وسیله رحیم استرلینگ زده شد تا کاپیتان آبی آسمانی ها دهمین گل فصل خود را زده باشد. پیش از پایان نیمه نخست فاصله می توانست ۲ برابر شود اما پنالتی چیپ سرخیو آگوئرو توسط ادوارد مندی مهار شد.

در ۴۵ دقیقه دوم تیم توماس توخل پیش کشید و موفق شد در دقیقه ۶۳ به گل تساوی توسط حکیم زیاش بخش دست پیدا کند و از تجربه اولین شکست خارج از خانه فرار کند. آنها در دقیقه ۹۲ کامبک را تکمیل کردندو توسط مارکوس آلونسو به گل پیروزی بخش دست پیدا کردند.

 مرد آلمانی بعد از پیروزی در جام حذفی، در لیگ هم از سد پپ گذشت تا همه چیز به دوئل سوم در فینال لیگ قهرمانان اروپا موکول شود. باید دید سرانجام گواردیولا موفق به شکست چلسیِ توخل خواهد شد یا خیر.

سیتی با تجربه چهارمین باخت خانگی در این فصل ۸۰ امتیازی در صدر باقی ماند و چلسی با ۶۴ امتیاز به رده سوم صعود کرد و جای لسترسیتی را گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا رحیم استرلینگ توماس توخل توماس توخل جام حذفی رحیم استرلینگ لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله

حسین وفایی با شکست حریف ۱۷ ساله به مرحله یک‌هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات قهرمانی جهان، تور حرفه‌ای اسنوکر که یکی از مهم‌ترین تورنمنت‌های این رشته است، از اول تا ۱۷ اردیبهشت در شفیلد انگلستان برگزار خواهد شد.

حسین وفایی و امیر سرخوش ۲ نماینده ایران در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان هستند که سرخوش اولین تجربه خود را پشت سرگذاشت و پس از شکست در رقابت اول از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وفایی با رتبه جهانی ۱۹، دیروز اولین بازی خود را در جدول مقدماتی به پایان رساند. بخش اول این برابر مارکوفو از هنگ‌کنگ با رنکینگ ۸۳ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع وفایی به پایان رسید و رقابت در بخش دوم نیز باز هم با برتری وفایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ به پایان رسید. او با این پیروزی در یک قدمی حضور در جدول اصلی و یک هشتم این مسابقات قرار گرفت.

با این پیروزی او در جدول ۳۲ نفر برتر قهرمانی جهان با جیان ژون، بازیکن ۱۷ ساله چینی روبرو شد و با نتیجه ۱۰-۵ ژون را پشت سر گذاشت.

وفایی با این پیروزی به جمع ۱۶ نفر برتر جهان صعود کرد و از این پس باید در جدول اصلی قهرمانی جهان رقابت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد