Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:03:41 GMT

توقف سایپا برابر قعرنشین/ آلومینیوم از سد صنعت نفت گذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۴۶۴

توقف سایپا برابر قعرنشین/ آلومینیوم از سد صنعت نفت گذشت

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته بیست و دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه با انجام دو بازی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم های انتهای جدولی ماشین سازی و سایپا در تبریز به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که سایپا اولین تجربه خود با فراز کمالوند به عنوان سرمربی را پشت سر می گذاشت، تلاش دو تیم در پایان به تساوی ۲ به ۲ انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تساوی سایپا ۱۹ امتیازی شد و همچنان در منطقه خطر قرار گرفت. تیم ماشین سازی هم با ۱۱ امتیاز در قعرجدول همچنان گزینه اول سقوط است.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال آلومینیوم در آبادان موفق شد تیم صنعت نفت را یک بر صفر شکست داد. تیم اراکی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و در جمع تیم های بالای جدول کنار فولاد و گل گهر قرار گرفت.

کد خبر 5207408

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال ماشین سازی فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد شمشیر بازی قایقرانی تکواندو فوتسال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی

به گزارش خبرنگار، مهر دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶:۳۰ امروز شنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید.

شاگردان محمد ربیعی در حالی نتوانستند گلی را در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی امروز به ثمر برسانند که قبل از شروع مسابقه ۳۰ امتیاز در فصل جاری کسب کرده بودند. آنها که روندی نامطلوب در دور برگشت این رقابت‌ها داشته اند برای ارتقای جایگاه خود در جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز اساسی داشتند و توانستند با این پیروزی ۳ امتیاز ارزشمند را به اندوخته خود اضافه کنند.

در جدول رده بندی لیگ برتر، ذوب آهن با ۳۳ امتیاز در رده هفتم قرار حضور دارد و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز دهم است.

کد خبر 6084773

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک