Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@00:39:03 GMT

۱۱۰ گوسفند، قربانی انتخابات می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۴۷۶

۱۱۰ گوسفند، قربانی انتخابات می شوند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: امام علی علیه‌السلام می‌فرماید: اگر مردم‌ می‌دانستند در قربانی (چه آثار و برکاتی) است، قطعاً قرض کرده و قربانی می‌کردند.

وی افزود: از سوی دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دشمن جمهوری اسلامی از سلطنت‌طلب‌ها گرفته تا حامیان نظام سلطه، برخلاف آن‌که در سال ۹۶ مردم را به حضور در انتخابات و رأی دادن به یک کاندیدای خاص دعوت می‌کردند تا از ضعف مدیریتی او ناکارآمدی نظام را حاصل کنند، امسال به عدم مشارکت دعوت می‌کنند و برخی هم تحت تأثیر رسانه‌های غربی و عربی حامی این پویش‌ها شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نذر قربانی برای سربلندی مردم در انتخابات

موسوی گفت: در این راستا گروه‌های مردمی شهرستان اسلامشهر اعم از مساجد، هیأت‌های مذهبی، خیریه‌ها، کانون‌های فرهنگی و قرآنی و ... به منظور ارائه کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان براساس سفارش مقام معظم رهبری، به یاد حاج قاسم سلیمانی و برای سلامتی امام زمان (عج)، رفع بلا از مسلمانان جهان و سربلندی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، نذر قربانی کردند تا ۱۱۰ رأس دام زنده به نفع نیازمندان در اسلامشهر ذبح کنند.

موسوی گفت: بناست گوشت حاصل از این قربانی‌ها میان نیازمندان شهرستان که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر افزود: مردم و خیرین می‌توانند برای کمک و مشارکت در این طرح، کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۰۰۱۶۳ به نام مرکز نیکوکاری همدلی واریز کنند. برای توزیع دام زنده هم می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۷۷۶۶۶۴۸ تماس بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم این قبیل طرح‌ها در سایر نقاط کشور گسترش یابد تا ان شاء الله شاهد خنثی شدن این تلاش‌های دشمن و سربلندی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری شویم.

کد خبر 599749 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شهرستان اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور فردا در دامغان خواهد بود
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • پشت‌پرده سبوس‌گیری از آردها/ سلامت مردم قربانی سودجوها!
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان