Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@04:05:31 GMT

الهامی: یکی از سخت‌ترین بردهای زندگی‌ام مقابل مس بدست آمد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۴۷۹

الهامی: یکی از سخت‌ترین بردهای زندگی‌ام مقابل مس بدست آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،ساکت الهامی بعد از برد یک بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از شروع صحبت‌هایم باید از مسئولان مس و مربیان و کادرفنی و بازیکنان و تمام مردم خوب رفسنجان تشکر کنم آنها باید به این تیم خودشان ببالند. یکی از سخت‌ترین برد‌های زندگی‌ام بود و بیراه نگفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فوتبال مس تبریک می‌گویم نشان داد که تیمی با برنامه و گردن کلفتی است. تیم خوب مس ما را تحت فشار قرار داد و نشان داد که جایگاهش بالاتر از این حرف‌هاست و این تیم یکی از قطب‌های فوتبال خواهد بود.

وی افزود: بازی پرتنش و سختی بود. تا قبل از گل بازی متعادل بود. 10 دقیقه اول حریف بهتر بود و ما بهترین زمان گل زدیم و به ما کمک کرد. بازیکنان شرف، حیثیت را معنا کردند. نشان دادند اگر فعل خواستن صرف شود هر اتفاقی رخ می‌دهد. سال سختی برای مردم مازندران و نساجی بعد از شب های قدر مردم دست به دعا بودند این برد حاصل دعای آنها بود و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. شرایط ما به گونه‌ای است که این جایگاه نساجی نیست و شرمنده‌ایم. اگر بازنده می‌شدیم وقت غم نداشتیم و بردیم هم فرصت شادی نداشتیم و این جنگ تا روز آخر ادامه خواهد داشت. خدا به ما کمک کرد و نباید از بازی خوب مس غافل شد. از روزی که من آمدم هیچ تیمی مثل مس ما را تحت فشار قرار نداد و این برد را به هواداران خونگرم و با تعصب نساجی تقدیم می‌کنم. لیاقت شان بیشتر از این هاست و با اتحاد و همدلی 8 هفته را خوب طی کنیم.

وی افزود: از موعود بنیادی فر عذرخواهی می‌کنم. یک معذرت خواهی از کادر داوری دارم که در راس آنها بنیادی فر  درفینال جام حذفی بود. امروز هم نشان داد که فراتر از آسیا داوری کرد و بدون حاشیه و غرض سوت زد و ممکن است اتفاقاتی هم رخ داده باشد و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

الهامی افزود: بنیادی فر بیشتر از همه من را اخراج کرده و داوران خوبی داریم از قول من صحبتی نوشته بودند که هرگز چنین جمله‌ای نگفته بودم و بد جلوه داده شد. از حدادیان مالک باشگاه نساجی تشکر می‌کنم از روزی که من آمدم سنگ تمام گذاشتند و دیشب حرف‌هایی زدند که خیلی خوب بود کاش فوتبال ما 4- 5 نفر مثل حدادیان داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نساجی مازندران فوتبال نشست خبری ورزشی الهامی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی

به گزارش ورزش سه، در روزی که محمد عباس‌زاده سه موقعیت گلزنی خوب به دست آورد، سرانجام روی اشتباه حسین پورحمیدی و خطای پنالتی او، نساجی به گل پیروزی رسید.  

این سومین بازی متوالی بود که تراکتور دروازه خود را باز شده دید و موقعیت مطلوب دفاعی خود را از دست داد.

تراکتور در حالی در سه بازی اخیر ۶ گل خورده که این تعداد گل را در ۱۲ بازی قبلی خود دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد تراکتور برای بازگشت به فرم مطلوب علاوه بر بهبود خط حمله باید فکری هم به حال خط دفاعی خود کند، خصوصا اینکه آنها مقابل نساجی، بدون هافبک دفاعی وارد زمین شدند و نتوانستند حملات این تیم را خنثی کنند.البته شاید معضل دیگر تراکتور این باشد که صفا هادی، هافبک دفاعی این تیم نیز این فصل جزو ضعیف‌ترین بازیکنان بوده است.

عکس از معین نادری

دیگر خبرها

  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند
  • خوشحالی ساکت الهامی پس از برد نساجی برابر تراکتور / فیلم
  • پیروزی حیاتی نساجی برابر تراکتور بحران زده
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • ساکت الهامی در مرز انفجار در ورزشگاه وطنی (عکس)
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور