Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:55:57 GMT

تساوی ۲ بر ۲ ماشین‌سازی مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۵۱۲

تساوی ۲ بر ۲ ماشین‌سازی مقابل سایپا

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی و سایپا شامگاه شنبه از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد. 

نیمه نخست این دیدار با شروع طوفانی سبز قباهای تبریز همراه بود و مهدی رستمی در دقیقه ۲ داخل محوطه جریمه پاس محمد ابراهیمی را به گل تبدیل کرد تا یک بر صفر از تیم سایپا پیش بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه ۲۴ شاگردان کمالوند ضد حمله ای انجام دادند که کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید نشان داد تا تلاش بازیکنان سایپا نتیجه بخش نباشد. 

ولی دقیقه ۲۸ بازی ضربه کرنر تیم سایپا بعد از برخورد با بازیکن تیم ماشین سازی وارد دروازه شد تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه یابد. 

با شروع نیمه دوم به رغم اینکه هر ۲ تیم برای کسب سه امتیاز تلاش می کردند این شاگردان کمالوند بودند که دقیقه ۶۵ توسط مجید علیاری به گل دوم دست یافتند. 

اما شاگردان اکبرپور در دقیقه ۸۷ توسط موفق به گلزنی شدند تا بازی را به تساوی بکشانند تا همچنان ماشین سازان امیدوار باشند.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان(فردین عابدینی)، ایمان باصفا(علی نجفی)، بهمن سالاری(سعید حسین پور)، محمدامین اسدی، منصور باقری، حبیب گردانی، سید محمدحسینی، اتابک زارعی(فرشاد بیابانی) و محمد ابراهیمی(هاتف نادری) برابر سایپا صف آرایی کرد.

همچنین تیم سایپا مقابل تیم ماشین سازی با ترکیب، محمدحسین اکبرمنادی، امیرحسین حسین‌زاده(سینا مریدی)، حسین کامیاب(محسن مسلمان)، مجید علیاری، حسین ماهینی، حسین ساکی(روح اله سیف اللهی)، فرزاد جعفری، ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی، مجتبی لطفی و محمدصادق بارانی(امیر علی صادقی) وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را علی صفا، آرمان اسعدی، سید یعقوب حجتی، سعاد وفا پیشه و ایرج نظری به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند.  

در طول بازی محمد ابراهیمی، حبیب گردانی، منصور باقری از تیم ماشین سازی کارت زرد گرفتند.

همچنین امیر علی صادقی بازیکن تیم سایپا اخراج شد .

ایوب بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و حامد نجفی مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با حضور در ورزشگاه از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

تیم ماشین سازی با نتیجه امروز مقابل سایپا همچنان با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت و تیم سایپا با کسب ۱۹ امتیاز موقت به رده چهاردهم صعود کرد.  

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم ماشین سازی تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2