Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم با صدور اطلاعیه‌ای از فرصت ۴ روزه برای داوطلبانی که صلاحیت‌شان توسط هیئت‌های اجرایی تائید نشده است خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه شماره ۴ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اطلاعیه شماره ۴

استانهای: آذربایجان شرقی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی و همدان

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار نگرفته می‌رساند:

بر اساس تبصر‌های ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۴ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ الی ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کلیه مراکز استانها، شهرستان‌ها و یا به نشانی شهرری، میدان هادی ساعی، ابتدای خیابان شهید دهقان نیری مراجعه نموده و پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمناً داوطلبان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی ذیل شکایت خود را تنظیم و کد رهگیری دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای نگهبان تایید صلاحیت انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولیدکنندگان می‌گوید ارز ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است، اما بانک مرکزی اصلا آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانون‌گذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستانمان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحثمان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع‌بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • دهمرده: تقسیم استان سیستان و بلوچستان یک ضرورت و فرصت است
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس