Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:32:45 GMT

حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۶۱۳

حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان

به گزارش ایرنا در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدارهای این تیم در باشگاه های آسیا ، چندین تغییر ایجاد شده بود همچنین فولادی ها با هفت غایب به مصاف گل گهر رفتند.

فولاد که با ۲۷ امتیاز در رده هفتم رقابت‌ها قرار داشت مقابل گل گهر که شرایط نسبتا مساعدی دارد به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر گل گهر آمده بود تا اهواز را با دست پر ترک کند و در نیم فصل دوم شرایط بهتری را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن ورزشگاه شهدای فولاد از کیفیت نامناسبی برخوردار بود. در این بازی هفت بازیکن فولادی‌ها غایب بودند و دست نکونام روی نیمکت بسته بود. همچنین فشار بازی های آسیایی در بدن بازیکنان فولاد نمایان بود. 

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی‌های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر  قبل از شروع بازی، به سمت جواد نکونام و حسین کعبی رفت و با آنها برخورد خوبی داشت.

وحید حیدریه، محسن فروزان ، ایوب والی ، صالح حردانی و شروین بزرگ ، بازیکنان مصدوم فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند.

علیرضا علیزاده به دلیل محرومیت نتوانست گل گهر را همراهی کند. همچنین چند بازیکن جوان در ترکیب گل گهر به چشم می خورد.

خطای آبشک روی نوید عاشوری با عصبانیت این بازیکن همراه شد و بین ۲ بازیکن درگیری لفظی به وجود آمد.

در دقیقه ۶۳ بازی دروازه بان گل گهر روی بازیکن فولاد مرتکب خطا شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد و پریرا تک گل این بازی را به ثمر رساند.

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه قرار داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

عارف آقاسی و محمد آبشک از فولاد و میلاد زکی پور از گل گهر کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان و کادر فنی فولاد پس از پیروزی در این دیدار جشن شادی گرفتند.

تیم فولاد خوزستان با این برد ۳۰ امتیازی شد و در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

برچسب‌ها فولاد خوزستان خوزستان اهواز تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوزستان اهواز فولاد خوزستان خوزستان اهواز تیم فوتبال گلگهر سیرجان اخبار کنکور فولاد خوزستان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

به گزارش "ورزش سه" با آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران زیر نظر حسین عبدی بازیکنان جوان فوتبال ایران برای کار زیر نظر این سرمربی آماده می‌شوند.

در این بین بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی اندونزی که سابقه بیشتری در کار با این سرمربی دارند، امیدوارند بتوانند دوره موفق حضور در رده نوجوانان را در یک رده بالاتر با سرمربی خودشان تجربه کنند.

یکی از این بازیکنان ابوالفضل موردی، مهاجم جوان تیم فوتبال فولاد است که در این فصل دو بار هم در ترکیب اهوازی‌ها به میدان رفته و در دیدار برابر سپاهان و ذوب‌آهن دقایقی فرصت بازی به آن مهاجم نوک را به دست آورده بود.

موردی که به عنوان یکی از استعدادهای مورد توجه آکادمی فولاد راهی جام جهانی نوجوانان شده بود، امیدوار است بتواند در اردوی جدید تیم ملی جوانان شرایط لازم برای حضور دوباره در لیست بازی تیم فولاد را پیدا کرده و در هفته‌های پایانی راهی به ترکیب این تیم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی