Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آبی های لندن پذیرفته است که برای برنده شدن در خانه منچسترسیتی به مقداری شانس هم نیاز است. 

توماس توخل می گوید عملکرد تیمش در نیمه دوم، لغزش آن ها در دقایق پایانی نیمه اول را جبران کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، چلسی به لطف گل های حکیم زیاش و مارکوس آلونسو در نیمه دوم، تک گل رحیم استرلینگ را پاسخ داد و با دست پر اتحاد را ترک کرد تا گام بزرگی برای به پایان رساندن فصل در بین چهار تیم برتر لیگ برداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توخل پس از بازی گفت:

در نیمه دوم عجب نمایش خوبی داشتیم! در نیمه اول کم و بیش برابر بودیم البته طی پنج دقیقه پایانی آن، تقریبا بازی را به حریف واگذار کردیم. اگر آن ها پنالتی را گل می کردند، بازی قبل از شروع نیمه دوم به پایان می رسید و ما شانسی برای بازگشت نداشتیم. اما عملکرد تیم در نیمه دوم واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد. ما در نیمه دوم لایق برنده شدن بودیم. اگر می خواهید اتحاد را با هر سه امتیاز ترک کنید، به کمی شانس و تصمیمات داور هم نیاز خواهید داشت. اما در نیمه دوم موقعیت های نصفه و نیمه زیادی داشتیم که بابت آن عملکرد، به تیم خودم تبریک می گویم. 

(در نیمه دوم) هر دقیقه که گذشت، بر اعتماد به نفس و کیفیت ما افزوده شد. ما به تدریج بهتر شدیم. نبرد سختی بود و ما پس از رسیدن به گل تساوی بخش، دست از حمله بر نداشتیم. گل پیروزی بخش، پاداش بزرگی برای ما بود. این نتیجه نشان می دهد که می توانیم روی آمادگی خودمان حساب باز کنیم که این در پایان فصل، فوق العاده است. ما همچنین می توانیم با اتکا به روحیه تیمی خود، به این مسیر ادامه بدهیم. حریف ما تیمی بود که هرگز دست از کار نمی کشد؛ آن ها علاقه ای به باختن ندارند و به شدت خواستار پیروزی هستند. 

آندریاس کریستنسن؟ او چند هفته قبل هم چنین مصدومیتی را تجربه کرد. امیدوارم مشکلش جدی نباشد و برگردد چون برای ما بسیار حائز اهمیت است. 

تیمو ورنر؟ طی هفته اخیر واقعا به خوبی با شرایط سازگار شده است. واقعا بی امان می دود. او اشتیاق زیادی برای کار کردن دارد و من از عملکردش در بازی امروز خیلی راضی هستم. 

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن که در ۶ بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشده بود، در هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه ۴-۱ پیروز شد‌. محسن آذرباد در این باره به خبرنگار ما گفت: یک بازی خیلی خوب برای ما بود. پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را نداشتیم اما در بازی‌های گذشته نشان داده بودیم که می‌توانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. خوشحالم که توانستیم در تبریز و در حضور آن تعداد تماشاگر پرشور نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

او در خصوص حضور پرشور هواداران تراکتور در استادیوم و جو ورزشگاه عنوان کرد: واقعا جو استادیوم تبریز متفاوت است و هیجان فوتبال برای ما بازیکنان بیشتر می‌شود. همانطور که می‌دانید اگر تیم میهمان جلو بیفتد، کار برای میزبان سخت‌تر می‌شود. فکر می‌کنم دیروز هم با بازی خوب‌ ما، از دقیقه ۶۰ تماشاگران تیم ما را تشویق کردند که این یک انگیزه برای تیم ما و یک فشار برای تراکتور بود. بازی برابر تراکتور در تبریز خیلی سخت است، اما واقعا این هواداران روح تازه‌ای به فوتبال می‌دهند. امیدوارم همه ورزشگاه‌ها همینطور شلوغ و پرهوادار باشد تا از فوتبال لذت ببریم.

آذرباد در مورد نتایج ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته عنوان کرد: من در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم اما فکر می‌کنم اگر شانس با این تیم بود، قطعا الان جزو سه تیم بالای جدول بود. ما در نیم فصل دوم برابر ملوان پنالتی از دست دادیم، برابر پرسپولیس ده نفره شدیم، برابر هوادار ۲-۰ جلو بودیم و ۲-۲ شدیم، برابر استقلال خوزستان فوق‌العاده بازی کردیم اما به شکلی عجیب ۲-۰ باختیم و برابر رفسنجان هم ۲-۰ جلو بودیم و مساوی شدیم. هفته قبل هم مقابل شمس آذر بالاترین راندمان یک تیم را داشیم و نتیجه ۲-۰ برای آن بازی واقعا غیرمعقول بود. البته زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است، اما فکر می‌کنم حق‌مان در این هفته‌ها پیروزی بود.

بازیکن ذوب‌آهن در پاسخ به اینکه آیا بدشانسی تنها عامل نتایج ضعیف این تیم بوده است، گفت: به نظر من همینطور است. ذوب‌آهن در نیم فصل اول پنجم جدول بود و در نیم فصل دوم هم واقعا شایسته این بودیم که در ۶ بازی اخیر حداقل در ۴ بازی برنده باشیم. به نظر من قطعا بدشانس بودیم و البته کمی هم تمرکز نداشتیم، اما به نظرم بیشتر موضوع به خاطر بدشانسی بود. همانطور گفتم زیبایی‌های فوتبال است و در چند دقیقه ورق بازی برمی‌گردد. امیدوارم از اینجا به بعد ذوب‌آهن خوش شانس باشد. تلاش زیادی خواهیم کرد و وقتی تلاش زیادی انجام بدهی، قطعا خوش شانس هم خواهی بود.

او سپس در خصوص استعفای محمد ربیعی و تاثیر این اتفاقات روی پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتور گفت: آقای ربیعی تحت فشار بودند و به خاطر بچه‌ها استعفا دادند. این تیم واقعا زحمت می‌کشید و آقای ربیعی می‌خواستند فشاری روی بچه‌ها نباشد. با این شرایط برای این بازی یک انگیزه بزرگ داشتیم که بتوانیم برای خودمان و همینطور آقای ربیعی که تحت فشار بودند، پیروز شدیم. با همدلی وارد این مسابقه شدیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیرم و دل هواداران و اعضای تیم را شاد کنیم.

این بازیکن که در نیم فصل از مس رفسنجان به ذوب‌آهن منتقل شده است، در این باره توضیح داد: من در مس شرایط خوبی داشتم و کاپیتان بودم اما با اتفاقاتی که در نیم فصل دوم رخ داده بود، احساس کردم که باید مقطعی از این باشگاه دور باشم. به نظرم تصمیم بدی نگرفتم و از انتخابم راضی هستم. علی‌رغم پیشنهادات خوبی که داشتم، سعی کردم انتخابی کنم که در درجه اول آرامش داشته باشم تا راحت‌تر بازی کنم و در درجه دوم کنار کسی باشم که روی من شناخت داشته باشد. امیدوارم در طول نیم فصل بتوانم عملکرد خوبی برای ذوب‌آهن و مردم خوب اصفهان داشته باشم.

وی در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت پاس گل‌های بیشتری بدهد، اظهار داشت: من شرایط ایده‌آلی دارم اما اگر همه چیز را در گل و پاس گل ببینیم، درست است و توقع از من بالاست. با این حال اگر دقت کنید من در بازی برای شمس آذر چند پاس خیلی خوب دادم اما بدشانس هم بودم که تبدیل به گل نشد. من نمرات نسبتا بالایی دارم اما اکثریت هواداران معیار بازی من را روی گل و پاس گل می‌بینند. من دو پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم و در سایر مسابقات هم نمرات خوبی داشتم اما می‌دانم که باید در بازی‌های پیش‌رو هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و آمارم را بهتر کنم.

آذرباد در پایان در خصوص تقابل با سپاهان در هفته آینده گفت: دربی اصفهان حساسیت‌های خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم یک بازی تماشاگرپسند و جذاب خواهد بود. در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و تیمی که شایسته است، پیروز شود.

دیگر خبرها

  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • همه آماده جشن قهرمانی: اسطوره لورکوزن شوید!
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند