Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:44:30 GMT

تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۶۵۱

تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال

معاون رئیس جمهور معتقد است موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای کمک مالی و لجستیکی به فوتبال ملی ایران در این مقطع حساس اطمینان خاطر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوبخت اخیرا به همراه دکتر حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید و با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی دیدار کردند. در این نشست صمیمانه مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین شود. حالا اما معاون محترم رییس جمهور برای اطمینان خاطر فوتبال ملی ایران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: با حضور در کمپ تیم های ملی، با اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کردم. به آقای دراگان اسکوچیچ گفتم که با روحیه پیروزی طلبی و مبارزاتی که از او و توان بازیکنان تیم ملی سراغ دارم؛ به موفقیت آنها در بازی‌های جام جهانی بسیار امیدوارم. درباره پشتیبانی مالی و لجستیک جهت پیروزی تیم ملی نیز این اطمینان را به آنان دادم که برای تأمین هزینه‌های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی‌های مقدماتی جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کند، چرا که موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت بزرگ ایران خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه تیم های ملی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، رییس جمهور چین بر اهمیت روابط پکن و واشنگتن تاکید کرد.

«شی جین پینگ» رییس جمهور چین روز چهارشنبه در دیدار با تجار اعلام کرد که ماهیت روابط چین و آمریکا نه تنها بر رفاه مردم هر دو کشور، بلکه بر آینده بشریت نیز تأثیرگذار است.

تلویزیون مرکزی چین به نقل از گفته رییس جمهور چین گزارش داد که همکاری یا مقابله چین و آمریکا رفاه مردم هر دو کشور و همچنین آینده و سرنوشت را متاثر می سازد.

رییس جمهور چین تاکید کرد که مادامی که دو طرف یکدیگر را به عنوان شریک بنگرند، به منافع یکدیگر احترام بگذارند، همزیستی مسالمت آمیز در پیش بگیرند و با یکدیگر همکاری کنند، روابط دو کشور بهبود خواهد یافت.

کد خبر 6063833

دیگر خبرها

  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند / تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • مخبر: خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند/تاکید بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز تا پایان سال
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «مهر ماه» سال گذشته