Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:20:14 GMT

توقف سایپا برابر قعرنشین/ برد آلومینیوم در خانه صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۶۹۱

توقف سایپا برابر قعرنشین/ برد آلومینیوم در خانه صنعت نفت

تیم های فوتبال سایپا و آلومینیوم اراک دیدارهای هفته بیست و دوم خود را با تساوی و پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه با انجام دو بازی پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم های انتهای جدولی ماشین سازی و سایپا در تبریز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که سایپا اولین تجربه خود با فراز کمالوند به عنوان سرمربی را پشت سر می گذاشت، تلاش دو تیم در پایان به تساوی ۲ به ۲ انجامید. با این تساوی سایپا ۱۹ امتیازی شد و همچنان در منطقه خطر قرار گرفت. تیم ماشین سازی هم با ۱۱ امتیاز در قعرجدول همچنان گزینه اول سقوط است.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال آلومینیوم در آبادان موفق شد تیم صنعت نفت را یک بر صفر شکست داد. تیم اراکی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و در جمع تیم های بالای جدول کنار فولاد و گل گهر قرار گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف فوتبال سایپا آلومینیوم اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است

   

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که توقف کامل جنگ در غزه، تنها ضامن حمایت از ملت فلسطین و توقف جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی است.

عزت الرشق عنوان کرد که ما از خواسته خروج نیروهای اشغالگر از غزه و بازگشت آزادانه آوارگان به خانه‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

الرشق گفت تلاش‌های نتانیاهو و کابینه او برای آزادی اسرای اسرائیلی با توسل به زور و گزینه نظامی شکست خورد و هیچ جایگزینی برای یک توافق حقیقی برای مبادله اسرا با مقاومت وجود ندارد.

وی اظهار داشت که دشمن به دنبال آتش‌بس موقت برای آزادی اسرای خود است تا بعد از آن دوباره جنگ و نسل‌کشی در غزه را ازسرگیرد.

عزت الرشق بیان کرد که دشمن صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه همچنان سردرگم است و نتوانسته هیچیک از اهداف خود یا دستاوردی را محقق کند.

الرشق تاکید کرد که هدف قرار دادن غیرنظامیان نشانه شکست دشمن است نه اینکه مقدمه‌ای برای پیروزی باشد.

وی گفت رژیم اشغالگر طرد شده و افکار عمومی بین‌المللی در کنار ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن است.

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • توقف در جریان حساس‌ترین بازی لیگ یک
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • لیگ یک: برد ۶ امتیازی دریا بابل در دربی قعرنشین‌ها
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا