Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:04:34 GMT

نتایج لیاقت تیم ماست/خوشحالیم به ما اعتراض می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۷۶۲

نتایج لیاقت تیم ماست/خوشحالیم به ما اعتراض می‌کنند

ایسنا/لرستان سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد می‌گوید: می‌گویند دوپینگ می‌کنیم، داور را می‌خریم و صحبت‌های اینچنینی، اما همه ایران من را می‌شناسند و این نتایج لیاقت تیم ماست.

عبدالله ویسی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل قشقایی شیراز اظهار کرد: یک بازی بسیار سخت بود چون خیلی‌ها می‌گفتند تیم ما مغرور شده و شاید این بازی را از دست بدهیم و ما خیلی با بچه‌ها از لحاظ روحی روانی صحبت کردیم که مغرور نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند خیلی خوبی داریم، افزود: البته قشقایی تیم گردن کلفتی است و به رقیب‌هایش باج نداده و به ویژه در نیمه اول، ما را اذیت کردند.

ویسی اضافه کرد: شناخت خیلی خوبی از کادرفنی و نحوه بازی قشقایی داشتیم و همین به ما کمک کرد و این نتیجه؛ ضعف قشقایی نبود ‌و قدرت خیبر را نشان داد.

سرمربی خیبر خرم‌آباد در خصوص اعتراض تیم مهمان به داوری گفت: ۹ بازی برد نداشتیم ولی هرگز راجع به داوری صحبت نکردیم و الان تیم ما روند خوبی دارد و قطاری که هنر حرکت می‌کند به آن سنگ می‌زنند.

وی تصریح کرد: خوشحالیم از این بابت که به ما اعتراض می‌کنند؛ می‌گویند دوپینگ می‌کنیم، داور را می‌خریم و صحبت‌های اینچنینی اما همه ایران من را می‌شناسند و این نتایج لیاقت تیم ماست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی عبدالله ویسی تیم فوتبال خیبر خرم آباد قشقایی شیراز ویسی ايران تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از اتمام دربی اصفهان ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در این بازی که چندان جذاب و پرموقعیت هم نبود، تیم فوتبال سپاهان موفق شد از روی نقطه‌پنالتی توسط شهریار مغانلو تنها گل بازی را مقابل ذوب‌آهن به‌ثمر برساند و با همین یک‌گل پیروز دربی اصفهان شد تا حداقل برای مدتی از بحران خارج شود.

هواداران سپاهان در جریان این بازی به فحاشی‌های مختلفی علیه کادر فنی و کادر مدیریتی سپاهان پرداختند تا اعتراض خود را نسبت به وضعیت باشگاه‌شان نشان دهند، آن‌ها حتی هنگام گل تیم فوتبال سپاهان هم علیه هیئت‌مدیره این باشگاه شعارهایی سر دادند.

بلافاصله پس از اتمام این دیدار هواداران تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و از استادیوم خارج شدند تا نشان دهند علاقه چندانی به حضور بیش از حد در ورزشگاه نقش‌جهان ندارند و از طرفی هواداران سپاهان که پس از هر پیروزی به تشویق ایسلندی با اعضای تیم می‌پرداختند این کار را هم انجام ندادند.

کد خبر 745573

دیگر خبرها

  • (عکس) نیسان قشقایی ۲۰۲۵ به میدان آمد؛ خودرویی که جایش در بازار ایران خالیست
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر