Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل گهر و فولاد خوزستان گفت: به تیم فولاد خوزستان تبریک می‌گویم. بازی خیلیخوبیبود. نیمه اول فوتبال خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما نیمه دوم بازی یک طرفه بود و شرایط خاص خودش را داشت. از تیم داوری گله مند هستیم. اجازه دادند بازی به این سمت برود که نیمی از وقت نیمه دوم را تلف کنند و فوتبال در جریان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خیلی خوشحالیم که تیم گل گهر سیرجان در سال دوم حضورش در لیگ برتر به جایی رسیده که در خانه تیم پر سابقه، پر مهره و پر هزینه فولاد خوزستان با آن همه سبقه قهرمانی در لیگ برتر، نیمه دوم کاری کردیم که از روی زمین و نیمکت و سکو بر سر بازیکنان فریاد می زدند که روی زمین بیفت تا وقت بازی تلف شود و بازی را از جریان بیندازند. 

الهویی گفت: این تیم یک زمانی به تیم ملی بازیکن می داد و باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد. خیلی خوشحالیم که چنین کیفیتی را گل گهر سیرجان در زمین حریف ارائه کرده است. به آینده مان امیدواریم. چیزی باید نگران کننده باشد که برای کسب امتیاز دست به هر کاری بزنیم. خیلی خوشحالیم که برای کسب امیتاز از اصول خودمان دور نمی شویم و نماینده خوبی برای سیرجان هستیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی وستهم قرار گرفت و با تساوی 1-1 مقابل این تیم متوقف شد اما توانست به لطف پیروزی در بازی رفت راهی مرحله نیمه نهایی شود.

حذف لیورپول از رقابت‌های لیگ اروپا باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که حالا این تیم مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود اما حالا شاگردان ژابی آلونسو باید در مرحله نیمه نهایی در دیداری دشوار روبروی رم قرار بگیرند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال مشخص شود.

این سرمربی اسپانیایی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی بسیار جذاب با دو نیمه متفاوت بود. ما می‌دانستیم که آنها با برنامه‌ریزی برای اینکه بازی را به سرعت به جریان بیندازند وارد زمین خواهند شد.   در نیمه دوم شخصیت تیم را نشان دادیم و بازیکنانی که از بازیکنانی که از نیمکت وارد زمین شدند تاثیرگذاری بسیاری داشتند. این درس خوبی برای ما در اروپا بود و خوشحال هستیم که به نیمه نهایی صعود کردیم.

بازیکنان ما به خوبی از این موضوع آگاه هستند که شرایط فیزیکی و تلاش ما در این بازی در زمین کافی نبود. ما تغییراتی ایجاد کردیم و گفتیم که می‌توانیم بسیار بهتر عمل کنیم. مدتی طول کشید تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم اما هرچه به پایان نزدیک و نزدیک‌تر شدیم بهتر عمل کردیم.

از اینکه می‌توانیم بگوییم دوباره در نیمه نهایی هستیم خوشحالیم. حالا باید دوباره با رم روبرو شویم. آنها تیمی متفاوت هستند که سرمربی جدیدی دارند که تاثیر بسیار خوبی روی آنها گذاشته است. در فوتبال همیشه شانس دوباره‌ای وجود دارد. ما بی‌صبرانه منتظر این بازی هستیم.»

دیگر خبرها

  • الگری: به جای پاس های تیکی تاکا باید می جنگیدیم؛ باید همه از جمله خودم را تعویض می کردم
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان ژابی: منتظرم رم را در نیمه نهایی ببینم!
  • دو مصدوم و یک اخراجی، امیدواری میلان به کامبک
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • برای دلار ۲۰ هزار تومانی و تورم ۳۰ درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار ۶۵ هزار تومانی و تورم ۴۵ درصدی را توجیه می‌کنند