Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@09:41:06 GMT

هوای بیشتر نقاط کشور تا پایان هفته بارانی است

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۷۸۱

هوای بیشتر نقاط کشور تا پایان هفته بارانی است

کارشناس هواشناسی گفت: تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور شاهد وزش باد و بارش باران خواهیم بود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی ، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم رگبار باران و رعد و برق خواهیم داشت گفت: همچنین در استان‌های مرکزی، اصفهان، یزد،کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ارتفاعات البرز، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این شرایط روز یکشنبه برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، دامنه‌های البرز در سمنان و شرق تهران، برخی نقاط استان‌های اصفهان ، یزد ،کرمان، شمال فارس، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

ضیائیان بیان کرد: در اواخر روز یکشنبه در شمال آذربایجان غربی شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز دوشنبه با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر، وزش باد شروع شده و همچنین اوایل شب در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، تهران ، البرز، قزوین، سمنان، اصفهان، شمال فارس، خراسان جنوبی، غرب یزد، همدان، شمال سیستان و بلوچستان، دامنه‌های زاگرس ، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

ضیائیان یادآور شد: روز سه شنبه برای مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان ، قم، سمنان، تهران، البرز، قزوین، شمال فارس، غرب یزد، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان و دامنه‌های زاگرس واقع در همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات شمالی هرمزگان بارش باران و رگبار رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه نیز در شمال غرب، بخش‌هایی از دامنه‌های البرز و زاگرس رگبار و رعد و برق و به صورت پراکنده بارش در سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۲۹ و کمترین آن ۱۷ درجه خواهد بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003HkB

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رعد و برق و وزش باد سیستان و بلوچستان کارشناس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور

تین نیوز

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز هفتم فروردین ماه در بسیاری از نقاط کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و به تدریج از کشور خارج می شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه علاوه بر شمال غرب، در استان های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سه شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور
  • برف و باران تا پایان هفته مهمان کشور